Pytanie 1
W audycji radiowej zawsze powinno się
Wynik: 30/40 punktów (75,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W audycji radiowej zawsze powinno się
Z jakiej strony internetowej można bezpłatnie ściągnąć dane dotyczące bezrobocia w danym obszarze, aby zgromadzić informacje potrzebne do realizacji kampanii reklamowej?
Propozycja agencji marketingowej powinna zawierać działania związane z public relations, dlatego konieczne jest, aby uwzględnić
Kiedy klientami przedsiębiorstwa są bardzo młode osoby (rejestrujące się na stronie internetowej firmy), to najskuteczniejszym sposobem dotarcia do nich z nową ofertą będzie zastosowanie
Klient posiada budżet na reklamy wynoszący 10 200,00 zł. Planuje wyemitować reklamę w telewizji regionalnej co najmniej 9 razy. Jaką stację telewizyjną powinien zaproponować mu przedstawiciel agencji reklamowej?
Do promowania produktu, który wymaga pokazania jego działania, należy wykorzystać narzędzie komunikacji marketingowej w formie
Jakie dane zgromadzone w bazie danych pozwolą na skierowanie przesyłki do właściwego odbiorcy?
Firma zajmuje się sprzedażą produktów promocyjnych przy użyciu strategii zbierania śmietanki. Dlatego jej działania marketingowe powinny być ukierunkowane na konsumentów, którzy są
Jaką metodę badania słuchalności radia stosuje się, aby zadać respondentom pytania o to, jakie stacje i programy słuchali w dniu poprzednim?
Czy logo Piłkarskiej Ligi Mistrzów można zastosować na opakowaniu produktu w ramach umowy sponsorshipowej?
Jaki proces uszlachetniania produktów papierowych polega na oblepuwaniu cienkim papierem (zadrukowanym lub niezadrukowanym) znacznie grubszych materiałów, takich jak tektura falista?
Do elementów psychologicznych wpływających na zachowania konsumentów na rynku zaliczamy:
Firma sprzedająca dekoracje świąteczne zwróciła się do biura reklamowego z prośbą o opracowanie strategii reklamowej. Uwzględniając harmonogram kampanii, agencja powinna zaproponować reklamę
Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na
Agencja reklamowa na zlecenie klienta stworzyła plakat promocyjny. Na plakacie użyto różnych odcieni tego samego koloru. Wykorzystana technika łączenia kolorów to zestawienie
Co to jest krótki dokument towarzyszący innym pismom, który ma na celu uzupełnienie przekazywanych razem z nim materiałów?
Projektant zapisuje swoje dzieła w formacie grafiki rastrowej, korzystając z kompresji bezstratnej. Które z poniższych rozszerzeń mogą być przypisane do tych plików?
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów i usług reklamowych z użyciem formuł do obliczeń?
Międzynarodowa korporacja zamierza zakupić czas antenowy przed programami informacyjnymi. Wskaż program, który powinna wybrać firma, kierując się przyrostem oglądalności w ostatnich dwóch latach.
rok | 2015 | 2014 | |
Program | Stacja | oglądalność | oglądalność |
BiznesTV 17:00 | TVP1 | 37,23% | 34,34% |
BiznesPLUS 19:30 | TVP1 | 27,55% | 25,70% |
BiznesPRO 18:00 | TVP2 | 13,04% | 13,53% |
BiznesINFO 19:00 | TVN | 23,39% | 25,66% |
Kiedy firma zajmująca się reklamą pragnie, aby grafika reklamowa skutecznie przyciągała uwagę, powinna wykorzystać kolor
Mała firma zajmująca się cukiernictwem wykorzystała formę promocji, opartą na rekomendacjach swoich klientów. Jaką formą reklamy to jest?
Waluty zagraniczne oraz inne formy płatności stanowią przedmiot transakcji na rynku
W prezentacji dotyczącej oferty sprzedaży uwzględniono cykl życia produktu. W której z jego faz występuje zmiana na komunikację skoncentrowaną na preferencjach i lojalności?
Która z planowanych reklamowych form promocji napoju alkoholowego typu piwo jest prawnie zakazana?
Cytowany tytuł "Wyślij kwiaty powiedz kocham" stanowi nagłówek
Jakie programy nie mogą być przerywane w celu wyemitowania reklamy, zgodnie z przepisami ustawy o radiofonii i telewizji?
Czas, przez który billboard sponsora może być wyświetlany przed prognozą pogody, nie powinien przekraczać
Aby uzyskać szeroki zasięg kampanii reklamowej w danej grupie docelowej, należy zastosować cel
Jaki program pozwoli na stworzenie logo?
Jakie narzędzie jest przeznaczone do tworzenia oraz modyfikowania podstawowej bazy danych?
Cechą pozytywną reklamy zewnętrznej jest
Klient biura reklamy, który ma przekonanie, że wszyscy pragną go oszukać, dostrzega wady i obawia się, że kampania reklamowa nie przyniesie zamierzonych efektów, to klient
Jaką strategię organizacyjną i rozwojową przyjęła agencja, wprowadzając na rynek warszawski nowoczesne, udoskonalone wersje dotychczas oferowanych banerów reklamowych?
W badaniach ustalono, że członek grupy docelowej powinien zobaczyć reklamę w telewizji co najmniej trzy razy, aby osiągnęła ona zamierzone cele komunikacyjne. Skuteczna częstotliwość takiej kampanii wyniesie
Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru
Podczas negocjacji żadna ze stron nie podjęła prób ustępstw na rzecz drugiej strony. W związku z tym obie strony przyjęły typ negocjacji
W odpowiedzi na zapytanie dotyczące realizacji nadruków na długopisach promocyjnych, drukarnia powinna dostarczyć wycenę dla druku klasyfikowanego jako
Jaką metodę wykorzystuje się do znakowania gadżetów reklamowych wykonanych ze skóry oraz materiałów syntetycznych?
Agencja reklamowa oferująca nietypowe usługi promocyjne, które wymagają użycia wyspecjalizowanego sprzętu, powinna ustalić ceny na te usługi w oparciu o metodę nazywaną
Do mediów klasyfikowanych jako ATL nie zalicza się