Pytanie 1
Nieetycznym działaniem lidera na rynku wobec konkurentów jest przyjęcie przez niego cen
Wynik: 30/40 punktów (75,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Nieetycznym działaniem lidera na rynku wobec konkurentów jest przyjęcie przez niego cen
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Jakie jest główne założenie reklamy społecznej?
Jaką wysokość ma stawka podatku VAT, gdy cena netto wynajmu powierzchni reklamowej billboardu wynosi
2 800,00 zł, a cena brutto 3 444,00 zł?
Biuro reklamy stosuje wyliczenia cen w postaci narzutów na wydatki. Te narzuty będą stosunkowo wysokie dla towarów o
Na podstawie informacji przestawionych w tabeli ustal, jaki procent konsumentów uznaje cenę 7 zł za zbyt niską.
Cena w zł | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt wysoką w % | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt niską w % | Udział konsumentów akceptujących cenę w % |
---|---|---|---|
5 | 10 | 40 | 50 |
7 | 25 | 35 | 40 |
9 | 60 | 10 | 30 |
11 | 40 | 0 | 60 |
Cechą pozytywną reklamy zewnętrznej jest
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Aby umieścić reklamę na bocznej ścianie autobusu, należy wykorzystać reklamę w rodzaju
Agencja reklamowa tworzy audycję radiową dla producenta jogurtów dla dzieci. Jakie elementy powinny być zawarte w reklamie w pierwszych sekundach jej emisji?
Agencja marketingowa oferuje różnorodne linie produktowe oraz usługowe. Oznacza to, że posiada asortyment
Która z form komunikacji, wskazanych w modelu FCB, jest stosowana w tworzeniu reklamy produktów spożywczych, kiedy zaangażowanie w zakup jest niskie, a motywacje do zakupu są racjonalne?
Jaki jest symbol klasyfikacji statystycznej, który powinien znajdować się na fakturze VAT?
Jakiego nagłówka należy użyć w kampanii reklamowej, która informuje o nowych wcześniejszych godzinach otwarcia biblioteki?
W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?
Rodzaj pakietu | STANDARD | PROFESSIONAL | VIP | SUPER PLUS |
---|---|---|---|---|
Opis pakietu |
|
|
|
|
A. | B. | C. | D. |
Który typ reklamy w postaci wyskakującego okna powinno się wybrać, aby stworzyć animację w technologii Flash, w której znajdują się ruchome elementy graficzne oraz dźwiękowe?
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Na jakim etapie cyklu życia produktu agencja marketingowa wdroży reklamę pionierską?
Która z technik negocjacyjnych związanych z czasem lub przestrzenią zapewnia większą pewność oraz możliwość kontrolowania lokalizacji?
Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient
Agencja reklamowa podejmuje się zlecenia dotyczącego analizy znajomości marki, a więc
Jaką cenę brutto należy wpisać do cennika, jeśli agencja reklamowa na cenę netto zakupu wynoszącą 130,00 zł nakłada 20% marżę oraz 23% stawkę VAT?
Tworzenie skutecznej reklamy wymaga, aby komunikat
Jakie medium powinno być użyte, aby właściwie zaprezentować produkt i uzyskać zasięg na całym świecie?
Przepisy uznające za nieuczciwą reklamę komunikaty odwołujące się do emocji konsumentów poprzez wzbudzanie strachu lub wykorzystanie przesądów znajdują się w ustawie
W badaniach rynku, które mają na celu zbadanie zmian w zachowaniach konsumentów w czasie, powinna być wykorzystana metoda
Reklamowa agencja zajmuje się sprzedażą nietypowych produktów promocyjnych i jest jedynym takim przedsiębiorstwem w kraju. Towary te dystrybuuje, stosując dystrybucję
Jakie rozszerzenie pliku należy zastosować dla dokumentu z próbą nagranego dżingla reklamowego przeznaczonego dla klienta?
Wywiad przeprowadzany jednocześnie z dwoma uczestnikami, na przykład z małżonkiem i małżonką, w celu analizy procesu podejmowania decyzji przy zakupie, określany jest jako wywiad
Aby przyciągnąć większą liczbę klientek, salon kosmetyczny zamieścił ogłoszenie promocyjne w lokalnej prasie, obejmujące rabat. Całkowity koszt tej kampanii wyniósł 800 zł. Po tygodniu od jej zakończenia salon przyjął 40 nowych klientek z kuponem rabatowym. Oblicz efektywność reklamy, ustalając wartość wskaźnika kosztu sprzedaży (CPS - Cost Per Sale).
Jakie z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są kluczowe w kontekście branży motoryzacyjnej?
Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W kontekście analiz diagnostycznych dotyczących reklamy można wskazać obszar związany z chęcią zakupu oraz korzystaniem z konkretnej marki. Jakie to jest obszar?
Które z elementów marketingu mix odnosi się do interakcji firmy z rynkiem?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Mały zakład krawiecki funkcjonuje w dużym kompleksie mieszkaniowym, gdzie znajduje się jeszcze jedna firma krawiecka będąca konkurencją. W tej sytuacji przedsiębiorstwo powinno przede wszystkim stosować
Która z prezentowanych ilustracji zawiera hasła reklamowe skierowane do dzieci, zgodne z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy?