Pytanie 1
Przygotowując kampanię marketingową dla młodych ludzi, którzy nie tylko będą odbiorcami komunikatu, ale także aktywnie wezmą udział w działaniach promocyjnych firmy, należy zastosować
Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Przygotowując kampanię marketingową dla młodych ludzi, którzy nie tylko będą odbiorcami komunikatu, ale także aktywnie wezmą udział w działaniach promocyjnych firmy, należy zastosować
Klient, który jest zainteresowany uzyskaniem wyceny na realizację kampanii reklamowej, prosi o przesłanie przykładowych wyników wcześniejszych działań. Szczególnie chciałby wiedzieć, ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania zrealizowana przez agencję. W tym celu należy dostarczyć mu wskaźniki
Po zakończeniu kampanii reklamowej obliczono wskaźnik, który określa relację między osiągniętymi celami reklamowymi a wydatkami na reklamę. Jaki to wskaźnik?
Która z wymienionych cech nie jest zaletą reklamy w internecie?
Jaką metodę prezentacji reklamy warto wykorzystać, aby zaprezentować atuty nowego odkurzacza?
Dokumentem wydawanym przez kupującego, którego celem jest poprawienie błędu w zakresie podania adresu nabywcy, jest
W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
Firma sprzedająca dekoracje świąteczne zwróciła się do biura reklamowego z prośbą o opracowanie strategii reklamowej. Uwzględniając harmonogram kampanii, agencja powinna zaproponować reklamę
Jakim symbolem oznacza się projekt obustronnie zadrukowany w pełnej kolorystyce CMYK?
Jak długo maksymalnie może potrwać pojedyncze przedstawienie dwóch sponsorów w programie?
Wybierając medium z najmniejszym zakłóceniem uwagi do kampanii reklamowej, powinno się zdecydować na
Aby wkleić skopiowany tekst z informacjami o produktach promocyjnych, należy zastosować skrót klawiszowy
Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną
Który członek zespołu agencji reklamowej odpowiada za zakup mediów do kampanii reklamowych oraz za dokumentowanie wydatków związanych z mediami?
Informacje udostępnione na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego są przykładem źródeł danych
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?
W trakcie negocjacji żadna ze stron nie próbowała ustąpić na rzecz swojego oponenta. W związku z tym obie strony zastosowały typ negocjacji
W jakiej fazie cyklu życia produktu występuje spadek sprzedaży spowodowany nasyceniem rynku?
Który z wymienionych sposobów reklamy odznacza się najwyższą selektywnością?
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Jakie badanie marketingowe polega na wywołaniu konkretnego zjawiska i jego analizie w warunkach kontrolowanych?
Firma reklamowa zdecydowała się wprowadzić na rynek nowatorskie gadżety promocyjne, skierowane do klientów, którzy pragną mieć przedmioty odzwierciedlające ich przekonania, sposób życia czy postawy. Taki typ klienta nazywa się
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych, prawa do reklamy projektu stworzonego przez grafika zatrudnionego w agencji reklamowej na podstawie umowy o pracę przysługują
Papier, który jest przeznaczony do druku wizytówek, powinien być składowany w pomieszczeniu
Dokument zawierający opis reguł i procedur wykorzystania elementów identyfikacji wizualnej marki to
Który z wymienionych programów komputerowych powinna wykorzystać agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, stworzonych według zamówienia, którego fragment został dołączony?
Zamówienie: wykonanie grafiki oraz wizytówki według załączonego briefu. Proszę o przedstawienie propozycji w postaci pokazu slajdów w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania zamówienia.
Kiedy podczas negocjacji klient w uprzejmy sposób odnosi się do drugiej strony i akceptuje część jej postulatów, to dąży do skorzystania z zasady
Właściciel niewielkiej firmy postanowił nabyć samochód do użytku służbowego. Chciałby, aby samochód ten mógł również być wykorzystywany przez jego rodzinę w trakcie wakacji. Dlatego zamierza okleić auto reklamą, tak aby mógł ją w każdej chwili łatwo usunąć i na nowo przymocować. Można mu zaproponować grafikę wykonaną na folii
Jaki model kolorów należy zastosować, tworząc prezentację multimedialną zawierającą ofertę sprzedażową?
Jakiego rodzaju temperament wykazuje klient, który posiada cechy przywódcze, dąży do praktycznych rozwiązań i skupia się na osiągnięciu określonego celu?
Które medium zanotowało najwyższy wzrost w udziale w rynku reklamowym w latach 2021-2022?
Ustalanie ceny poniżej przeciętnej wartości rynkowej i utrzymywanie tego poziomu przez cały okres życia produktu, to strategia
Biuro reklamy pragnie przekazać mediom wyniki rywalizacji na najlepszy film reklamowy stworzony przez uczniów. Z jakiego narzędzia promocji powinna skorzystać?
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go banerów reklamowych.
Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.
Baner reklamowy lity (frontligh) | Cena netto za 1 m² | Stawka VAT | Cena brutto za 1 m² |
---|---|---|---|
do 1 m² | 20,00 zł | 23% | 24,60 zł |
1 m²÷5 m² | 15,00 zł | 23% | 18,45 zł |
1 m²÷5 m² | 10,00 zł | 23% | ? |
W haśle promocyjnym szamponu "LoRil. Jesteś tego warta" autorzy nawiązują do potrzeby
Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli określ, którą branżę cechuje największa dynamika wzrostu.
Branża | Dynamika wzrostu w % |
---|---|
Przemysł | 10,89 |
Budownictwo | 21,09 |
Rolnictwo | 34,06 |
Kultura i sztuka | 25,65 |
Ochrona zdrowia | 12,00 |
Finanse i ubezpieczenie | 36,79 |
Łączność | 20,04 |
Handel | 36,78 |
Reklama internetowa w formie reklamy zajmującej całą stronę, która pojawia się przed dotarciem użytkownika do docelowego adresu, tymczasowo blokując możliwość przeglądania strony i zmuszając użytkownika do zapoznania się z treścią, nazywana jest