Pytanie 1
Koncepcja orientacji marketingowej opiera się na
Wynik: 31/40 punktów (77,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Koncepcja orientacji marketingowej opiera się na
Oblicz wydatki związane z dotarciem do 1% odbiorców docelowych, jeżeli koszty kampanii reklamowej wyniosły 175 000,00 zł, a wskaźnik skuteczności kampanii wynosił 25 punktów.
Producent żywności dla zwierząt planuje promować swoje wyroby na platformie AdSense od Google w taki sposób, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda treści dotyczące psów, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda treści o kotach. Jaki rodzaj kampanii powinien wybrać?
Który z podanych czynników ma kluczowy wpływ na skuteczność kampanii reklamowej przeprowadzanej pocztą?
Wydruk próbny realizowany bez zastosowania klisz, przeprowadzony w drukarni offsetowej w celu weryfikacji kolorystyki przed właściwym drukiem, mający na celu pokazanie go klientowi do zatwierdzenia, to
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Producent ekskluzywnej odzieży męskiej postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną, aby przekaz był jasny dla widza, iż dzięki luksusowym koszulom i garniturom stanie się kimś wyjątkowym oraz otworzy przed sobą drzwi do nowych, wymarzonych możliwości i doświadczeń. Jaką metodę prezentacji produktu powinien zastosować?
Zgodnie z kryterium branżowotowarowym, targi o ogólnym charakterze, które są skierowane do szerokiego kręgu odbiorców i mogą obejmować różne branże, to targi
Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?
Jaką metodą druku zrealizuje to zamówienie drukarnia, która otrzymała projekty graficzne na kubki reklamowe?
Ogłoszenie U nas kupisz najtaniej, wysłane przez hurtownię żywności do sklepów detalicznych, stanowi apel o charakterze
Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane
Podczas planowania alokacji funduszy w kampanii telewizyjnej, największą część finansów powinno się przeznaczyć na
System Customer Relationship Management to program komputerowy, który umożliwia zarządzanie
Oblicz koszt osiągnięcia 1 punktu ratingowego, gdy kampania promocyjna wyniosła 175 000,00 zł, a wskaźnik intensywności tej kampanii to 25 punktów?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Producent przypraw do mięs sprzedawanych w całym kraju, planując kampanię promocyjną mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego dotarcia do grupy odbiorców, powinien zdecydować się na reklamę w
Stawianie drugiej stronie wyraźnych i konkretnych wymagań jest cechą negocjacji
Która kategoria kryteriów segmentacji rynku obejmuje wiek, płeć oraz poziom wykształcenia?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego w Polsce, przekaz reklamowy nie może dotyczyć
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
Przy opracowywaniu materiału promocyjnego warto uwzględnić przepisy prawne obowiązujące w reklamie zewnętrznej, zwłaszcza w odniesieniu do produktów
Jak można by ulepszyć obsługę klientów?
Jak nazywa się symbol graficzny lub taki, który można przedstawić w formie graficznej, używany do rozróżniania w działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą Prawo własności przemysłowej?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Producent wody mineralnej przesłał kilka informacji do agencji reklamowych, które są kluczowe do stworzenia projektu kampanii reklamowej dla nowej wody gazowanej planowanej do wprowadzenia na rynek. Jakiego typu briefy otrzymały te agencje reklamowe?
W tytule corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." występuje nazwa sponsora, co wskazuje na zastosowanie sponsoringu
Jaką metodę wykorzystuje się do znakowania gadżetów reklamowych wykonanych ze skóry oraz materiałów syntetycznych?
Reklama nowego modelu odkurzacza, zgodnie z matrycą FCB, powinna mieć określony cel
W kampanii reklamowej wykorzystano popularną osobistość, która zachwalała produkt. Zastosowano zatem rodzaj reklamy opierającej się na
Zorganizowanie plików z cyfrowymi zdjęciami reklamowymi na dysku wymaga ich
Co to jest dysonans pozakupowy?
Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?