Pytanie 1
Informacja dla klienta dotycząca sprzedaży łączonej w renomowanej sieci sklepów, gdzie przy nabyciu zestawu: spodnie + marynarka, klient zyskuje rabat w wysokości 30%, odnosi się do promocji
Wynik: 15/40 punktów (37,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Informacja dla klienta dotycząca sprzedaży łączonej w renomowanej sieci sklepów, gdzie przy nabyciu zestawu: spodnie + marynarka, klient zyskuje rabat w wysokości 30%, odnosi się do promocji
Zdjęcie reklamowe produktów zostało przygotowane i skompresowane w sposób bezstratny. W jakim formacie je zapisano?
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?
Kwota netto za wydruk jednego plakatu wynosi 5 zł. Jaką kwotę brutto uiści klient za wykonanie 10 plakatów (stawka VAT 23%)?
Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
Który typ reklamy w postaci wyskakującego okna powinno się wybrać, aby stworzyć animację w technologii Flash, w której znajdują się ruchome elementy graficzne oraz dźwiękowe?
Reklamówki o powierzchni 12 m2 nie powinno się lokalizować
Główną wadą reklamy w kinie, emitowanej przed rozpoczęciem filmu, jest
Firma wprowadziła na rynek nowy produkt. Głównym celem promocji skierowanej do pośredników handlowych przez tę firmę nie jest
Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?
Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską Odpowiedź zaznacz X Pytanie: Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?
|
Który z wymienionych sposobów reklamy odznacza się najwyższą selektywnością?
Najlepsze wykorzystanie wyobraźni oraz jej pobudzanie jest możliwe w największym stopniu dzięki zastosowaniu reklamy
Ile wyniosą koszty stałe agencji reklamowej według przedstawionego fragmentu rozliczenia?
Wyszczególnienie | koszt, zł |
---|---|
Zakup materiałów biurowych | 3 000,00 |
Zakup folii do produkcji reklam | 2 550,00 |
Usługi transportowe – przewóz reklamy wielkoformatowej | 150,00 |
Opłaty wynajmu lokalu | 3 000,00 |
Abonament telefoniczny | 200,00 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która definiuje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Niezamierzony sposób oglądania telewizji, który polega na nieustannym przełączaniu między różnymi stacjami podczas reklam, powszechnie określany jako "skakanie po kanałach" to zjawisko klasyfikowane jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaka informacja stanowi wynik analiz jakościowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wyodrębniając grupę docelową dla wprowadzanego na rynek odtwarzacza mp4, zidentyfikowano segment konsumentów z wyższym wykształceniem. W związku z tym zastosowano segmentację na podstawie kryterium
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, przyglądając się portfolio swoich produktów, doszła do wniosku, że zwiększenie liczby zamówień na odzież reklamową jest możliwe wyłącznie poprzez oferowanie ich w znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu odzieży jako produktów
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W Polsce prawo reklamowe nie zezwala na wykorzystanie reklamy
Przygotowując kampanię społeczną, należy mieć na uwadze, że nie może ona odnosić się do tematyki
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaka będzie łączna kwota brutto materiałów POS, jeśli klient uiścił 15 000 zł netto (VAT 23%)?
Która z podanych baz danych posiada charakter analityczny?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką wartość ma GRP, jeśli zasięg kampanii reklamowej wynosi 60%, a częstotliwość to 5?
Agencja reklamowa dokonała analizy otoczenia przedsiębiorstwa, uwzględniając konkurencję, siłę przetargową nabywców oraz odbiorców, a także potencjalne pojawienie się nowych firm w branży oraz substytutów. Jaką metodę analizy zastosowano?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego rodzaju temperament charakteryzuje klienta, który ma cechy lidera, dąży do praktycznych rozwiązań, skupia się na ustalonym celu oraz ma trudności z akceptowaniem argumentów innych osób?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Styl negocjacji, który zakłada, że celem jest osiągnięcie zwycięstwa, w którym jedna strona uzyskuje korzyści, wymuszając ustępstwa od drugiej, to styl
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z podanych sloganów reklamowych można uznać za slogan deklaratywny?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką kartkę papieru w formacie można umieścić w kopercie C4 bez jej składania?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kierownik działu reklamowego krajowego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zachęcić kilka dużych firm farmaceutycznych do publikacji reklam w piśmie. Które z metod promocji będzie najskuteczniej motywować klientów do nawiązania współpracy z gazetą?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który typ reklamy jest najbardziej efektywny dla produktu w trzeciej fazie cyklu życia (fazie dojrzałości)?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Graficzna część planu medialnego, zawierająca rozkład na dni, tygodnie albo miesiące i ukazująca okresy działań w różnych mediach, jest nazywana
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Rodzaj badania, który polega na określeniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej niezależnej) na reklamę (zmienną zależną), jest określany jako
Która forma promocji w postaci bloga umożliwia publikowanie filmów w porządku chronologicznym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Model promocji, który wspiera budowanie marki produktu i opiera się na elementach "uwaga, zainteresowanie, pragnienie, przekonanie, działanie, satysfakcja" nosi nazwę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby agencja reklamowa mogła wstępnie ocenić makrootoczenie, powinna przeprowadzić analizę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas realizacji kampanii reklamowej nowego produktu w mediach, skierowanej do wybranej grupy docelowej, należy zwrócić szczególną uwagę na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Copywriter dostał zlecenie od firmy medycznej na stworzenie treści reklamowej skierowanej do lekarzy. Jaki styl powinien zastosować w tej treści?