Pytanie 1
Mała firma zajmująca się cukiernictwem wykorzystała formę promocji, opartą na rekomendacjach swoich klientów. Jaką formą reklamy to jest?
Wynik: 22/40 punktów (55,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Mała firma zajmująca się cukiernictwem wykorzystała formę promocji, opartą na rekomendacjach swoich klientów. Jaką formą reklamy to jest?
Jak określa się przedstawienie i ocenę sytuacji negocjacyjnej, które jest zgodne z rzeczywistością, bez wpływu własnych przekonań, emocji i interesów?
W cenniku reklam w prasie znajduje się termin junior page, który odnosi się
Jaką minimalną rozdzielczość powinien mieć plik graficzny z projektem ulotki, aby nadawał się do druku offsetowego?
Reklama nie polega na przedstawianiu produktu lub usługi
Jakiego nośnika reklamowego powinno użyć biuro podróży, które koncentruje się na organizacji luksusowych wyjazdów dla zamożnych klientów?
W reklamie wody toaletowej, która odwołuje się do aromatu, stosuje się apel
Która metoda prezentacji reklamy ilustruje, w jaki sposób dany produkt może pomóc w codziennych problemach przeciętnych ludzi?
Ceną psychologiczną, która jest przykładem stosowanym podczas sezonowych przecen, jest cena
Agencja reklamowa zmniejszyła cenę jednostkową produktu z 2,00 zł na 1,50 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Zarząd agencji wprowadził od nowego sezonu jednolite ubrania dla wszystkich pracowników firmy. Jakie działania podjęto w tym zakresie?
Stawianie drugiej stronie wyraźnych i konkretnych wymagań jest cechą negocjacji
Pracownik firmy reklamowej, po upadku z drabiny o wysokości 3 m, leży na ziemi i skarży się na intensywny ból nogi, która jest nienaturalnie zniekształcona. Jakie powinno być pierwsze działanie?
Ceny ustalone w aquaparku są porównywalne z cenami innych krytych pływalni w regionie. W aquaparku zastosowano metodę ustalania cen, która opiera się na
Jaką z podanych form reklamy powinna zasugerować agencja klientowi, który pragnie osiągnąć zasięg globalny, zdefiniować grupę docelową oraz zapewnić interaktywną komunikację?
Przedstawiony w tabeli fragment dokumentu wykorzystywanego w kampanii reklamowej to
Tytuł | Nakład tys. szt. | Format | Liczba reklam | Czytelnictwo % | Cena zł | GRP | Styczeń |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Maja | 550 | cała strona, P, full color | 1 | 11,00 | 158 000,00 | 11 | 1 |
Kobieta i jej styl | 350 | cała strona, P, full color | 1 | 7,96 | 149 000,00 | 8 | 1 |
Polka | 230 | cała strona, P, full color | 1 | 6,60 | 83 000,00 | 6 | 1 |
Razem | 3 | 25,56 | 25 | 2 |
Agencja reklamowa realizuje zlecenie dotyczące opracowania programu budowania trwałych relacji z grupami wpływowymi oraz konsumentami. Jakie narzędzie komunikacji marketingowej powinna zastosować?
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH | ||
---|---|---|
godziny emisji | kategoria czasu antenowego | cena emisji jednego spotu, zł |
6.00 ÷ 8.00 | 2 | 70,00 |
8.00 ÷ 15.00 | 1 | 80,00 |
15.00 ÷ 18.00 | 2 | 70,00 |
18.00 ÷ 22.00 | 3 | 65,00 |
22.00 ÷ 6.00 | 4 | 50,00 |
Aby stworzyć multimedia prezentujące ofertę handlową, jaki format powinien być użyty?
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która umożliwia obliczenie
Jaki jest symbol klasyfikacji statystycznej, który powinien znajdować się na fakturze VAT?
Agencja reklamowa opracowuje dla danej instytucji system wizualnej identyfikacji. Używany w tym kontekście układ graficzny nazywany jest jako
Do kluczowych elementów marketingu-mix nie wchodzi
Klient, który nie określa precyzyjnie swojego zamówienia i odnosi się do różnych kwestii w trakcie rozmowy sprzedażowej, jest nazywany klientem
Firma przyjmuje metodę określania budżetu na reklamę - 2% od osiągniętego przychodu. Jaki budżet powinna określić, jeśli przychód w ubiegłym roku wyniósł 1 800 000 zł?
Firma zajmująca się produkcją kosmetyków dla kobiet chce w swoim przekazie reklamowym zaakcentować bogatą i wyjątkową paletę kolorów produktów. Który z podanych nośników reklamy powinna zarekomendować agencja reklamowa?
Pierwszym składnikiem komunikatu reklamowego jest wskazanie
Zgodnie z zasadami Ustawy o radiofonii i telewizji zabronione jest lokowanie produktu w
Najlepszą metodą wykonania nadruku na 50 torbach reklamowych z bawełny jest
Transportowa firma działająca na poziomie wojewódzkim powinna skoncentrować swoje kampanie reklamowe na rynku
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?
Jaką paletę kolorów powinien wybrać grafik, który ma stworzyć logotyp w czerni, pracując w przestrzeni RGB?
Jakie środki poetyckie zastosowano w haśle Śpiesz się powoli?
Końcowa wersja materiału wideo promującego sprzedaż odzieży sportowej, przygotowywana dla klienta pragnącego zaistnieć na rynku, to
Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć
Do tradycyjnej "mieszanki marketingowej", znanej pod nazwą 4P, wchodzą:
Copywriter dostał zlecenie od firmy medycznej na stworzenie treści reklamowej skierowanej do lekarzy. Jaki styl powinien zastosować w tej treści?
Jakich wykonawców powinna zatrudnić agencja reklamowa w celu realizacji muralu zamówionego przez klienta?
Który z wymienionych programów komputerowych powinna wykorzystać agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, stworzonych według zamówienia, którego fragment został dołączony?
Zamówienie: wykonanie grafiki oraz wizytówki według załączonego briefu. Proszę o przedstawienie propozycji w postaci pokazu slajdów w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania zamówienia.