Pytanie 1
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Wynik: 20/40 punktów (50,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Który z poniższych dokumentów powinien być dołączony do wykonanej usługi reklamowej?
Każde działanie marketingowe, które opiera się na stosowaniu zachęt finansowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi, nazywamy
Do kluczowych elementów marketingu-mix nie wchodzi
Papier, który jest przeznaczony do druku wizytówek, powinien być składowany w pomieszczeniu
Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?
Dokument wystawiany w momencie wydania materiałów lub towarów na zewnątrz to dokument
Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane
Osoba odpowiedzialna za public relations w firmie ubezpieczeniowej, wchodzącej na polski rynek, powinna zorganizować spotkanie z dziennikarzami w formie
Mechanizm rynkowy działa na zasadzie kształtowania poziomu popytu oraz podaży?
Jakim symbolem oznacza się projekt obustronnie zadrukowany w pełnej kolorystyce CMYK?
Jakiego typu umowę powinna zawrzeć agencja reklamowa, podejmując współpracę z grafikiem, w ramach tak zwanej umowy projektowej?
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
Krajowa firma odzieżowa planuje wprowadzenie nowej kolekcji odzieży młodzieżowej na rynek krajowy. Powinna w tym celu skorzystać przede wszystkim z reklamy
Na etapie postprodukcji podczas tworzenia reklamy radiowej realizowany jest
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Sprzedawca, przekazując klientowi informacje o promocjach, które mają na celu skłonienie go do zakupu produktu, wykorzystuje formę komunikacji o charakterze
Zasada kontrastowania kształtów i kolorów polega na
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Analiza marketingowa zrealizowana za pomocą kwestionariusza, którego wynik jest liczbą, nazywana jest badaniem
Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca
Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Który z podanych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów oraz usług reklamowych z użyciem formuł obliczeniowych?
Zaufanie między stronami, pozytywna atmosfera, kompromisy oraz ujawnienie minimalnej granicy akceptacji to charakterystyczne cechy negocjacji
Który z poniższych sloganów można uznać za kontrastowy?
Aby móc rejestrować zamówienia, zarządzać bazą klientów, ustalać oferty oraz prowadzić sprzedaż, konieczne jest utworzenie bazy danych o typie
Jak powinna przebiegać rozmowa sprzedażowa pracownika agencji reklamowej z potencjalnym klientem, w jakiej kolejności?
Podczas realizacji kampanii reklamowej nowego produktu w mediach, skierowanej do wybranej grupy docelowej, należy zwrócić szczególną uwagę na
Identyfikacja telefonów komórkowych w otoczeniu, wysłanie prośby o zatwierdzenie połączenia oraz przesyłanie plików do urządzeń, które zaakceptowały tę prośbę, to kroki w usłudze reklamowej korzystającej z
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Transportowa firma działająca na poziomie wojewódzkim powinna skoncentrować swoje kampanie reklamowe na rynku
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Największy kontrast w tworzonych materiałach reklamowych osiąga się przy użyciu kolorów
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa planuje stworzyć bazę danych dla swoich klientów. Jakie oprogramowanie komputerowe powinno być w tym celu użyte?
Klient, który jest zainteresowany uzyskaniem wyceny na realizację kampanii reklamowej, prosi o przesłanie przykładowych wyników wcześniejszych działań. Szczególnie chciałby wiedzieć, ile kontaktów z reklamą wygenerowała ostatnia kampania zrealizowana przez agencję. W tym celu należy dostarczyć mu wskaźniki
Pracownik firmy zajmującej się reklamą przygotowuje kampanię na reklamę online w postaci animacji o dowolnej formie, która będzie wyświetlana nad przeglądaną stroną na tzw. "przeźroczystej warstwie". Jak nazywa się ten typ reklamy?