Pytanie 1
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?

Wynik: 26/40 punktów (65,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?
Korzystając z danych zawartych w tabeli, dobierz papier termotransferowy do wykonania nadruku natorbach z mieszanki bawełny i poliestrów, przy założeniu, że torby będą mogły być prane w temperaturze40oC, a łączny czas wykonania nadruku i odrywania warstwy nośnej ma być najkrótszy?
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?
W celu uatrakcyjnienia oferty sprzedażowej sklepu internetowego miniatury oferowanych artykułów mają być animowane. W tym celu należy je zapisać w formacie
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Nowo powstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybach strony bezdrzwiowej krótkich autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?
W celu przygotowania fotografii reklamowej przeznaczonej do publikacji na stronie www należy uwzględnić
Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?
Nośnikami reklamy internetowej są:
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania
Uniwersytet zlecił agencji reklamowej oznaczenie 600 sztuk długopisów krótkim hasłem promującymnowy kierunek studiów. Która technika druku jest najbardziej odpowiednia dla tego zlecenia?
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Jaką łączną kwotę podatku VAT powinna wpisać agencja reklamowa na fakturze dla klienta, zakładając 23% stawkę podatku
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Grafik otrzymał zlecenie wykonania logotypu w kolorze czarnym. Które składowe chromatyczne odpowiadają barwie czarnej w przestrzeni barw CMYK?
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Producent środka piorącego wprowadza na rynek nową linię produktów. Grupę docelową stanowią osoby o wysokich dochodach, mieszkające samotnie od niedawna w dużym mieście. Produkt będzie sprzedawany jedynie w ekskluzywnych drogeriach. Który z poniższych przykładów definiuje BIG IDEĘ kampanii reklamowej dla tego produktu w postaci ESP?
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?
Formą zewnętrznej reklamy wielkoformatowej nie jest
Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
Na której ilustracji przedstawiono urządzenie służące do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?
W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest