Pytanie 1
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?
Które działanie należy wykonać, aby uzyskać w projekcie kompozycję dynamiczną?
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
Formą zewnętrznej reklamy wielkoformatowej nie jest
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
W celu zwrócenia uwagi czytelnika, nagłówek typu nowość w prasowym ogłoszeniu modułowym należy umieścić w pozycji numer
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?
Program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na ilustracji, służy do
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Która grupa cech predysponuje pracownika do pracy w dziale obsługi klienta?
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
Na której ilustracji widoczny jest efekt powiększenia, czyli przeskalowania obrazu cyfrowegocharakterystyczny dla grafiki rastrowej?
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Który rodzaj druku powinien być zastosowany do produkcji wielkoformatowej reklamy zewnętrznej drukowanej atramentami na bazie rozpuszczalników, charakteryzującymi się dużą odpornością na warunki atmosferyczne typu deszcz i promieniowanie UV?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?