Pytanie 1
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?

Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?
Wskaż minimalną odległość oczu pracownika od ekranu monitora komputerowego, która spełnia wymagania przepisów BHP.
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania
Agencja reklamowa opracowuje kampanię, która ma wypromować Beskid Wyspowy jako region atrakcyjny turystycznie, stanowiący alternatywę dla popularnych miejsc wypoczynku Polaków. Który z wymienionych środków reklamy powinna wybrać agencja reklamowa?
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu
W którym przekazie reklamowym zastosowano argument racjonalny?
Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Terminu mock-up używa się w celu określenia
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?
Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?
Program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na ilustracji, służy do
W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Zapis 4+4 w przygotowaniu projektu ulotki oznacza
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania
Na której ilustracji przestawiono wzorzec, którego należy użyć, aby zaprojektować ogłoszenie drobne typu "w kontrze"?
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
Które stoisko targowe z przedstawionych na ilustracji będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonej ilustracji? Program do
Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?
Na ilustracji przedstawiono projekt wykonany w oparciu o
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Na której ilustracji przedstawiono slogan reklamowy zapisany pismem dwuelementowym szeryfowym?
Nośnikami reklamy internetowej są: