Pytanie 1
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Nowo powstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybach strony bezdrzwiowej krótkich autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?
Głównym celem reklamy społecznej jest
Przedstawiony na ilustracji szkic ulotki w formacie DL ma wymiar netto
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?
Cena brutto kubka reklamowego wraz z nadrukiem wynosi 9,84 zł. Ile wynosi cena netto tego kubka, jeżeli stawka podatku VAT wynosi 23%?
Końcowym rezultatem operacji wykonywanych na filmie będzie
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Na której ilustracji przestawiono wzorzec, którego należy użyć, aby zaprojektować ogłoszenie drobne typu "w kontrze"?
Która grupa cech predysponuje pracownika do pracy w dziale obsługi klienta?
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?
Uniwersytet zlecił agencji reklamowej oznaczenie 600 sztuk długopisów krótkim hasłem promującymnowy kierunek studiów. Która technika druku jest najbardziej odpowiednia dla tego zlecenia?
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
Pracownicy mają obowiązek odbywania obowiązkowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higienypracy. Szkolenie to pracownicy odbywają
W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?
Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
W celu przygotowania fotografii reklamowej przeznaczonej do publikacji na stronie www należy uwzględnić
W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować