Pytanie 1
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek promocyjnych w formacie A5, powinno się zastosować
Wynik: 25/40 punktów (62,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek promocyjnych w formacie A5, powinno się zastosować
Na zlecenie klienta agencja marketingowa stworzyła kampanię reklamową. W ramach tej kampanii przygotowano różnorodne materiały oraz gadżety promocyjne, takie jak: roll-up, standy reklamowe, ulotki, katalogi, naklejki oraz długopisy z logo produktu. Jakim rodzajem reklamy jest to?
Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?
Tworząc plan marketingowy dla agencji reklamowej, w sekcji dotyczącej strategii marketingowej powinny znaleźć się informacje
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Za pomocą tego testu projekcyjnego można w łatwy i szybki sposób uzyskać informacje na temat wrażeń dotyczących nowej nazwy ciasteczek "Moonies". Uczestnicy powinni bez wahania podać swoje pierwsze spostrzeżenie. Jest to test
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Zakres prawa autorskiego oraz własności intelektualnej nie obejmuje
Jakie formy reklamy należy wykorzystać przy projektowaniu kampanii dla nowego, rozwijającego się produktu?
Do elementów marketingu mix 4P należy:
Przygotowując kosztorys kampanii reklamowej w telewizji, największą część funduszy powinno się przeznaczyć na budżet
Jakie oprogramowanie jest używane do przesyłania przygotowanej oferty handlowej?
Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na
Reklama informacyjna najczęściej dotyczy produktów, które
Firma OMEGA specjalizuje się w produkcji oraz sprzedaży lizaków owocowych dla dzieci. W celach promocyjnych firma wykorzystuje postać wesołego ufoludka. Jaką formę reklamy telewizyjnej powinna wybrać, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej?
Agencja marketingowa postanowiła wzbogacić swoją ofertę o powiązane produkty, przy ich tworzeniu wykorzystując posiadane umiejętności oraz zasoby. W związku z tym prowadzi sprzedaż według strategii dywersyfikacji?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jak nazywa się przekaz reklamowy, którego zamysł jest ukryty przed odbiorcami?
Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie
Hasło reklamowe drukarni, mające na celu zaakcentowanie korzyści płynących z druku przy użyciu nowoczesnych maszyn cyfrowych, powinno zawierać wezwanie
Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie
Ustawą nie regulującą kwestii prawa własności intelektualnej w Polsce jest
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Aby stworzyć multimedia prezentujące ofertę handlową, jaki format powinien być użyty?
Który z procesów uszlachetniania wyrobów papierowych polega na obklejaniu cienką warstwą papieru
(zarówno nieozdobionego, jak i ozdobionego) znacznie grubszego papieru, tektury falistej itp.?
Przy planowaniu kampanii reklamowej o ograniczonym zasięgu, ale z wyraźną selektywnością demograficzną, krótkim czasem oraz dużą skutecznością oddziaływania na odbiorcę, warto zastosować reklamę
Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.
termin emisji reklamy | Cena emisji jednego spotu, zł | |
---|---|---|
zasięg - lokalnie | zasięg - cały region | |
1.01÷15.03 | 200,00 | 200,00 |
16.03÷31.03 | 350,00 | 350,00 |
1.04÷30.06 | 200,00 | 200,00 |
1.07÷31.08 | 150,00 | 150,00 |
1.09÷30.11 | 200,00 | 200,00 |
1.12÷31.12 | 350,00 | 350,00 |
ceny obowiązują przy zakupie 10 spotów |
Przygotowując kampanię marketingową dla młodych ludzi, którzy nie tylko będą odbiorcami komunikatu, ale także aktywnie wezmą udział w działaniach promocyjnych firmy, należy zastosować
Który z parametrów medialnych zestawia zasięg danego medium reklamowego w grupie docelowej z zasięgiem w całej populacji?
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Firma zajmuje się produkcją wysokiej jakości produktów ochrony zdrowia, skierowanych do ściśle określonej grupy konsumentów. Który z kanałów reklamowych umożliwi najefektywniejsze dotarcie do tej grupy odbiorców?
Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?
A. | B. | C. | D. |
---|---|---|---|
Prezentacja oferty | Negocjacje | Określenie potrzeb klienta | Negocjacje |
Określenie potrzeb klienta | Prezentacja oferty | Prezentacja oferty | Podpisanie umowy |
Podpisanie umowy | Określenie potrzeb klienta | Negocjacje | Prezentacja oferty |
Negocjacje | Podpisanie umowy | Podpisanie umowy | Określenie potrzeb klienta |
Aby zbadać skuteczność mediów, stosuje się różne wskaźniki. Który z poniższych wskaźników powinien być użyty do oceny kosztu dotarcia danej reklamy do tysiąca gospodarstw domowych lub widzów?
Reklamowa firma, która promuje swoje usługi bez pośredników, wykorzystuje kanał dystrybucji