Pytanie 1
Gdy dwa podpisy znajdują się na piśmie, to informację o załącznikach umieszcza się
Wynik: 20/40 punktów (50,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Gdy dwa podpisy znajdują się na piśmie, to informację o załącznikach umieszcza się
Jakie składniki znajdują się w jednolitym rzeczowym wykazie akt?
Jakie dokumenty w obiegu handlowym są obecne w fazie dostawy towaru?
Pracownik - referent w dziale kadr w danej jednostce organizacyjnej przesyła informację o nawiązanej umowie o pracę z nowym pracownikiem do referenta w dziale płac. Jak wygląda kierunek przepływu informacji w opisanym przypadku?
Kto jest odpowiedzialny za utrzymanie bezpieczeństwa i higieny pracy w danej jednostce organizacyjnej?
Gdy sekretarka jest w trakcie rozmowy telefonicznej z przełożonym, to tą rozmowę zakończy
W małych i średnich przedsiębiorstwach zadania związane z administracją oraz obsługą sekretarską wykonują sekretariaty
Jakiej funkcji menedżerskiej dotyczy kreowanie przyjaznej atmosfery, która mobilizuje pracowników do realizacji konkretnych zadań?
Jaki skrót powinien wykorzystać kierownik podczas dekretacji dokumentu, jeśli zamierza zachować ostateczną decyzję w tej sprawie?
Dokumenty, które po pięciu latach przechowywania w archiwum, powinny zostać poddane przeglądowi przez eksperta, który zdecyduje o ich dalszym przechowywaniu lub zniszczeniu, powinny być oznaczone symbolem
Jaki sposób zapisu daty w dokumencie jest zgodny z aktualnymi normami dotyczącymi redagowania pism urzędowych?
Podaj właściwą sekwencję tworzenia dokumentu według norm biurowych?
Jak nazywa się struktura organizacyjna firmy, w której działami zarządzają specjaliści, a pracownicy podlegają więcej niż jednemu menedżerowi?
Sekretariat, który występuje w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz wykonuje funkcje kancelarii ogólnej i obsługuje administracyjno-techniczne zadania kierowników, nazywamy sekretariatem
W jednostce organizacyjnej przyjmowanie poczty oraz jej sortowanie, rejestrowanie i przekazywanie do odpowiednich stanowisk pracy oraz działów, powinno mieć miejsce
Co powinien zrobić pracownik biurowy, aby odblokować niszczarkę w sytuacji, gdy papier utknął w szczelinie wejściowej?
Rodzaj blankietu korespondencyjnego, który ma stałe nadruki oraz powiększone pole nagłówkowe, to blankiet typu
Kierownik, pragnąc zachować ostateczne prawo do podjęcia decyzji w sprawie, umieszcza na dokumencie skrót
Jakiego urządzenia należy użyć, aby chronić powierzchnię dokumentu przed wpływem wilgoci oraz promieniowaniem UV?
Sprzęt, który pozwala na zapis danych oraz wyłączenie komputera stacjonarnego w sytuacji nagłego zaniku zasilania, to
W jaki sposób powinny być uporządkowane akta spraw zakończonych wewnątrz teczki aktowej?
Jakie jest zadanie narady?
Jakiego rodzaju promocji dotyczy aktywność firmy polegająca na zapraszaniu dziennikarzy oraz przedstawicieli lokalnych władz na ceremonię otwarcia nowego oddziału?
Model aranżacji przestrzeni biurowej, który polega na umieszczeniu biur w formie kuli, gdzie każdy pracownik dysponuje swoim stanowiskiem, a poszczególne miejsca pracy są od siebie oddzielone, na przykład przeszklonymi ściankami, jest modelem
Akapit w dokumentach brajlowskich, który zaczyna się od wcięcia, jest formatowany w ten sposób, że pierwsza linia zaczyna się od
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie działanie powinno zostać podjęte, jeśli dokument biurowy zawiera błąd przed jego wysłaniem?
Koperta powinna być zaopatrzona w pieczęć nagłówkową firmy
Aplikacja, która umożliwia powiększenie obrazu prezentowanego na ekranie komputera, to
Cechami charakterystycznymi struktury organizacyjnej płaskiego przedsiębiorstwa, która umożliwia zbliżenie kierownictwa do pracowników oraz klientów, są
Do podstawowych zadań sekretarki należy
Dyrektor zwraca się do kierownika działu kadr o sporządzenie zestawienia nieobecności pracowników. Kierownik zleca przygotowanie tego raportu specjaliście z działu kadr. Opisana forma komunikacji stanowi przykład przepływu informacji
Jak ustawienie krzeseł i stołów na zebraniu jest uzależnione?
Kopertownica to urządzenie biurowe, które służy do
Jaki dokument jest tworzony w celu udokumentowania przebiegu obowiązkowego zebrania pracowników?
Krótki dokument handlowy, który informuje o nadaniu i przyjęciu towarów, nosi nazwę
W którym z podanych dokumentów kierownik placówki definiuje wszystkie kwestie dotyczące obiegu pism?
Sekcja księgowości posiada dokumenty, które nie zostały przez nią stworzone, ale otrzymane z działu kadr. Jaką kategorię archiwalną powinna otrzymać ta dokumentacja?
W jakim systemie kancelaryjnym dokonuje się rejestracji spraw w oparciu o rzeczowy wykaz akt?
Firma planuje wprowadzenie nowego produktu na rynek i chce pozyskać nowych inwestorów w celu zebrania funduszy. Na spotkaniu z potencjalnymi inwestorami powinno się zaprezentować
Dokumentem, który zawiera dokładne ustalenia dotyczące obszaru działalności jednostki, podziału zadań, kompetencji oraz obowiązków, a także odpowiedzialności osób pełniących funkcje kierownicze i zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy, jest