Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.07 Pytanie 41
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?

A. Dodatkowe wynagrodzenie
B. Ograniczenie dostępu do sieci internetowej
C. Wprowadzenie nadgodzin
D. Zakaz prowadzenia rozmów prywatnych w czasie godzin pracy
PGF.07 Pytanie 42
Wykonywanie przekazu reklamow…

Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?

A. Demonstracji
B. Rekomendacji
C. Dowodu naukowego
D. Stylu życia
PGF.07 Pytanie 43
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?

Ilustracja do pytania 3
A. Kalandra
B. Wykrojnika
C. Falcerki
D. Rakli
PGF.07 Pytanie 44
Wykonywanie przekazu reklamow…

W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania

A. pasywnego
B. mobilizującego
C. destrukcyjnego
D. asertywnego
PGF.07 Pytanie 45
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na ilustracji przedstawiono projekt wykonany w oparciu o

Ilustracja do pytania 5
A. zasadę Pareto
B. regułę trójpodziału
C. regułę barw dopełniających
D. zasadę złotego podziału
PGF.07 Pytanie 46
Wykonywanie przekazu reklamow…

Terminu mock-up używa się w celu określenia

A. wizualizacji projektu
B. opracowania briefu
C. właściwości produktu
D. adiustacji tekstu
PGF.07 Pytanie 47
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to

Ilustracja do pytania 7
A. banderola
B. ogłoszenie drobne
C. plakat
D. ulotka
PGF.07 Pytanie 48
Wykonywanie przekazu reklamow…

W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie

Ilustracja do pytania 8
A. f/2
B. f/11
C. f/16
D. f/22
PGF.07 Pytanie 49
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?

A. Plakat wielkoformatowy
B. Animacja komputerowa
C. Spot telewizyjny
D. Spot radiowy
PGF.07 Pytanie 50
Wykonywanie przekazu reklamow…

Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę

A. druku solwentowego
B. druku offsetowego
C. termotransferu
D. fleksografii
PGF.07 Pytanie 51
Wykonywanie przekazu reklamow…

Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.

Ilustracja do pytania 11
A. 13,20 zł
B. 10,23 zł
C. 11,23 zł
D. 12,30 zł
PGF.07 Pytanie 52
Wykonywanie przekazu reklamow…

Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?

A. DOC
B. CDR
C. PDF
D. JPG
PGF.07 Pytanie 53
Wykonywanie przekazu reklamow…

Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?

A. Internet
B. Prasa
C. Radio
D. Outdoor
PGF.07 Pytanie 54
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:

A. kreślenia i linie spadu
B. bezpieczny i linie cięcia
C. spadu i linie koloru
D. formatu i linie zgięcia
PGF.07 Pytanie 55
Wykonywanie przekazu reklamow…

W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk

A. DTG
B. tampondruk
C. offsetowy
D. laserowy
PGF.07 Pytanie 56
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na której ilustracji przedstawiono urządzenie służące do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?

A. Na ilustracji 3
B. Na ilustracji 2
C. Na ilustracji 4
D. Na ilustracji 1
PGF.07 Pytanie 57
Wykonywanie przekazu reklamow…

W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?

A. Słabe strony
B. Zagrożenia
C. Szanse
D. Mocne strony
PGF.07 Pytanie 58
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które działanie należy wykonać, aby uzyskać w projekcie kompozycję dynamiczną?

A. Ujednolicenie kolorystyki i typografii
B. Ułożenie elementów po przekątnej
C. Obramowanie obrazu
D. Ułożenie elementów centralnie
PGF.07 Pytanie 59
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:

Ilustracja do pytania 19
A. kreślenia i linie spadu
B. spadu i linie koloru
C. formatu i linie zgięcia
D. bezpieczny i linie cięcia
PGF.07 Pytanie 60
Wykonywanie przekazu reklamow…

Nośnikami reklamy internetowej są:

A. diapazon, freeboard, fotografia
B. skyscraper, top layer, interstitial
C. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw
D. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka
PGF.07 Pytanie 61
Wykonywanie przekazu reklamow…

W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest

A. harmonogram prac
B. scenariusz reklamy
C. montaż
D. casting aktorów
PGF.07 Pytanie 62
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą strategię marketingową powinna zarekomendować agencja reklamowa przedsiębiorstwu, którewspółpracuje wyłącznie z jednym klientem?

A. Marketingu zindywidualizowanego
B. Marketingu masowego
C. Marketingu niezróżnicowanego
D. Marketingu zróżnicowanego
PGF.07 Pytanie 63
Wykonywanie przekazu reklamow…

Głównym celem reklamy społecznej jest

A. budowanie lojalności wśród nabywców
B. zmiana zachowań odbiorców
C. budowanie marki firmy
D. poprawa wyników sprzedaży
PGF.07 Pytanie 64
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?

A. Program do grafiki wektorowej
B. Program do prezentacji multimedialnych
C. Arkusz kalkulacyjny
D. Edytor tekstu
PGF.07 Pytanie 65
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu

Ilustracja do pytania 25
A. kapitalików, kroju pisma: dwuelementowego bezszeryfowego
B. majuskuł, kroju pisma: pisanki dwuelementowej
C. kapitalików, kroju pisma: jednoelementowego szeryfowego
D. wersalików, kroju pisma: jednoelementowego szeryfowego
PGF.07 Pytanie 66
Wykonywanie przekazu reklamow…

Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować

A. fleksografię
B. tampondruk
C. druk cyfrowy
D. druk offsetowy
PGF.07 Pytanie 67
Wykonywanie przekazu reklamow…

Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?

A. 30 800,00 zł
B. 9 200,00 zł
C. 49 200,00 zł
D. 42 300,00 zł
PGF.07 Pytanie 68
Wykonywanie przekazu reklamow…

W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.

A. Perforowanie
B. Oczkowanie
C. Kalandrowanie
D. Bigowanie
PGF.07 Pytanie 69
Wykonywanie przekazu reklamow…

W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.

A. Bigowanie
B. Kalandrowanie
C. Oczkowanie
D. Perforowanie
PGF.07 Pytanie 70
Wykonywanie przekazu reklamow…

Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?

A. 1 020,00 zł
B. 780,00 zł
C. 720,00 zł
D. 1 080,00 zł
PGF.07 Pytanie 71
Wykonywanie przekazu reklamow…

W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?

A. Reklama w mediach społecznościowych
B. Reklama ambientowa
C. Reklama w formie kodu QR
D. Reklama na billboardzie
PGF.07 Pytanie 72
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?

A. Grupowanie
B. Sortowanie
C. Kompilacja
D. Filtrowanie
PGF.07 Pytanie 73
Wykonywanie przekazu reklamow…

W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?

A. CMYK (20, 60, 70, 30)
B. CMYK (60, 20, 70, 30)
C. CMYK (30, 20, 60, 70)
D. CMYK (70, 30, 20, 60)
PGF.07 Pytanie 74
Wykonywanie przekazu reklamow…

Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy

A. geograficzne
B. behawioralne
C. psychograficzne
D. demograficzne
PGF.07 Pytanie 75
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?

A. Sprzedaż osobistą
B. Public relations
C. Promocję sprzedaży
D. Reklamę
PGF.07 Pytanie 76
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?

Ilustracja do pytania 36
A. Media plan
B. Księga znaku
C. Brief mediowy
D. Flowchart
PGF.07 Pytanie 77
Wykonywanie przekazu reklamow…

Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?

Ilustracja do pytania 37
A. Effie Awards
B. Polskiego Festiwalu Reklamy
C. Klubu Twórców Reklamy
D. Cannes Lions
PGF.07 Pytanie 78
Wykonywanie przekazu reklamow…

Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?

A. Animacja komputerowa
B. Spot telewizyjny
C. Plakat wielkoformatowy
D. Spot radiowy
PGF.07 Pytanie 79
Wykonywanie przekazu reklamow…

W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest

A. scenariusz reklamy
B. casting aktorów
C. montaż
D. harmonogram prac
PGF.07 Pytanie 80
Wykonywanie przekazu reklamow…

Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z

A. produktem
B. nabywcą
C. przedsiębiorstwem
D. kosztami