Filtrowanie pytań
Jaka będzie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli ich wartość netto to 1 250,00 zł, a stawka VAT wynosi 8%?
Jednym z procesów w tworzeniu reklamy radiowej jest mastering, który obejmuje
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?
Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską Odpowiedź zaznacz X Pytanie: Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?
|
Który z wymienionych rodzajów papieru zgodnie z klasyfikacją komercyjną jest papierem niskogramaturowym powlekanym?
Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?
Który z poniższych programów pozwala na sortowanie oraz filtrowanie bazy danych kontrahentów według określonego kryterium?
Informacje udostępnione na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego są przykładem źródeł danych
Dokument zawierający sugestie od klienta, istotne w procesie realizacji kampanii reklamowej, to
Cele kampanii promocyjnej obejmują poinformowanie klientów o uruchomieniu nowego oddziału sieciowej restauracji w Katowicach. Która z poniższych form reklamy skutecznie dotrze do grupy docelowej, jaką są mieszkańcy Katowic oraz okolic?
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Jaką procentową wartość marży przyjmuje agencja reklamowa, jeżeli cena sprzedaży netto zestawu gadżetów wynosi 110,00 zł, a wysokość marży zawartej w cenie sprzedaży to 10,00 zł?
Producent płatków śniadaniowych ogłosił konkurs na projekt opakowania dla swoich produktów, a tym samym wdrożył prosumpcję. Jakie będzie to miało znaczenie?
Aby przygotować wyniki badań dotyczących oglądalności telewizji, powinno się wykorzystać informacje z badań
Jakie z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są kluczowe w kontekście branży motoryzacyjnej?
Jaką strategię przyjmuje firma, która sprzedaje wszystkie swoje wyroby pod jedną marką?
Jakie potrzeby są adresowane przez reklamy, w których scenariuszach osoby korzystające z oferowanego produktu stają się obiektem zainteresowania innych?
Do metod promocji sprzedaży wlicza się:
Który wskaźnik dotyczący efektywności reklamy online wskazuje na stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń?
W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji
Na postawę oraz zachowanie konsumenta duży wpływ mają status i rola. Dlatego można stwierdzić, że na jego wybory zakupowe oddziałują czynniki
Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych, prawa do reklamy projektu stworzonego przez grafika zatrudnionego w agencji reklamowej na podstawie umowy o pracę przysługują
Agencja BTL, która obsługuje dużych klientów, postanowiła zainwestować w produkcję gier mobilnych, aby znaleźć nowe możliwości rozwoju. Czy można w związku z tym stwierdzić, że agencja przyjmuje strategię marketingową nazywaną dywersyfikacją?
Jaka będzie całkowita cena brutto za 2 500 egzemplarzy ulotek w formacie A5, jeśli agencja dodaje 15% narzuty, cena netto jednostkowa wynosi 0,30 zł, a stawka VAT to 23%?
W jakiej fazie cyklu życia produktu występuje spadek sprzedaży spowodowany nasyceniem rynku?
Podczas trwających rozmów osiągane jest porozumienie, które tworzy nową jakość, korzystną dla obydwu stron. Jak nazywa się ten styl negocjacji?
Określając częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić analizy rynkowe przy użyciu wskaźnika CPP. W związku z tym należy ustalić, jak często przeciętny odbiorca
Producent damskich torebek ze skóry z Zakopanego, który dotychczas sprzedawał swoje wyroby tylko w Małopolsce, postanowił rozszerzyć rynek na pozostałe województwa. W tym celu planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej skierowanej do kobiet z całego kraju, opartej na treści audiowizualnej. Jakie medium powinien wybrać jako główne dla tej kampanii?
Pierwszym etapem w tworzeniu bazy danych dotyczącej klientów jest
W dużej agencji reklamowej przed rozpoczęciem emisji reklamy w telewizji odpowiedzialność za wybór najlepszego podwykonawcy (stylisty, fotografa) spoczywa na
Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
W kontekście reklamy - dobór reklamy zależy od
Producent kawy chce zakupić w gazecie reklamę wielkości 4 modułów ogłoszeniowych i emitować ją w każdy wtorek i sobotę. Początek emisji zaplanowano na wtorek. Ile tygodni (poniedziałek-niedziela) emitowana będzie reklama, jeśli przeznaczono na nią kwotę 6 000,00 zł?
Dzień tygodnia | Cena 1 modułu ogłoszeniowego |
---|---|
poniedziałek-piątek | 40,00 zł |
sobota | 60,00 zł |