Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 601
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedawca oferujący produkty i usługi reklamowe musi zdawać sobie sprawę, że zasady dotyczące umieszczania reklamy zewnętrznej w pobliżu pasa drogowego są określone przez prawo

A. budowlane
B. gospodarcze
C. cywilne
D. handlowe
PGF.08 Pytanie 602
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?

A. Odłączyć dopływ prądu
B. Ułożyć poszkodowanego w bezpiecznej pozycji
C. Powiadomić przełożonego
D. Zadzwonić po pogotowie ratunkowe
PGF.08 Pytanie 603
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaka będzie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli ich wartość netto to 1 250,00 zł, a stawka VAT wynosi 8%?

A. 1 350,00 zł
B. 1 150,00 zł
C. 962,50 zł
D. 1 537,50 zł
PGF.08 Pytanie 604
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji umowy sprzedaży produktu powinno się

A. dostosować strategię negocjacji do charakteru osób, a nie do problematyki
B. dążyć do znalezienia sposobów na uzyskanie wzajemnych korzyści
C. upierać się przy wykorzystaniu subiektywnych kryteriów
D. koncentrować się na przyjęciu dominującej pozycji w negocjacjach
PGF.08 Pytanie 605
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?

Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską

Odpowiedź zaznacz X

Pytanie:

Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?

  • Diamenty
  • Złoto
  • Luksus

A. Chiński portret.
B. Kolaż.
C. Skojarzenia słowne.
D. Uzupełnianie.
PGF.08 Pytanie 606
Zarządzanie kampanią reklamową

Przepisy prawne dotyczące promowania wyrobów tytoniowych zezwalają na

A. reklamowanie wyrobów tytoniowych w mediach drukowanych
B. wsparcie działalności sportowej przez firmy tytoniowe
C. emitowanie reklam wyrobów tytoniowych w telewizji
D. prezentowanie informacji o wyrobach tytoniowych w punktach sprzedaży
PGF.08 Pytanie 607
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji żadna ze stron nie podjęła prób ustępstw na rzecz drugiej strony. W związku z tym obie strony przyjęły typ negocjacji

A. opartych na kompromisie
B. twardych
C. miękkich
D. opartych na mediacjach
PGF.08 Pytanie 608
Zarządzanie kampanią reklamową

Zarząd agencji wprowadził od nowego sezonu jednolite ubrania dla wszystkich pracowników firmy. Jakie działania podjęto w tym zakresie?

A. publicity
B. mecanatu
C. physical evidence
D. product placement
PGF.08 Pytanie 609
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?

A. Odpornym na marketingowe działania konkurencji
B. Wybierającego produkty wyłącznie na podstawie ceny
C. Kupującego w swoim ulubionym sklepie dyskontowym
D. Czującego dumę z bycia klientem danej marki
PGF.08 Pytanie 610
Zarządzanie kampanią reklamową

W ofercie sprzedaży reklam na stronach www w części dotyczącej wymagań technicznych button opisano jako: "Przycisk reklamowy w lewej nawigacyjnej części strony, animowany bądź statyczny, w formacie pliku gif jpg, html lub flash." Zgodnie z wymaganiami, klient powinien zapisać plik z animacją w standardzie

A. .avi
B. .swf
C. .psd
D. .cdr
PGF.08 Pytanie 611
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stworzyła różnorodną ofertę produktów i usług, dlatego zdecydowała się na strategię marketingową skoncentrowaną na postawach klientów?

A. redukujących dysonans
B. poszukujących różnorodności
C. zmodyfikowanych
D. rutynowych
PGF.08 Pytanie 612
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakim z poniższych formatów powinien zostać zapisany dokument, aby zapewnić spójny wygląd oraz zachować pierwotne formatowanie, w tym nietypowe czcionki?

A. .doc
B. .xls
C. .gif
D. .pdf
PGF.08 Pytanie 613
Zarządzanie kampanią reklamową

Większość klientów korzystających z usług salonu kosmetycznego to osoby, które są mniej wrażliwe na zmiany cen oraz chętnie polecają salon innym. Jak nazywają się tacy klienci?

A. naśladowcy
B. maruderzy
C. innowatorzy
D. lojalni
PGF.08 Pytanie 614
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie informacji zawartych w tabeli wskaż dzień oraz przedział czasowy, w którym emitowano program z najniższą średnią oglądalnością na minutę?

Ilustracja do pytania 14
A. 18.04.; 20:07 – 20:31
B. 17.04.; 21:02 – 23:30
C. 23.04.; 19:47 – 20:01
D. 23.04.; 19:29 – 19:33
PGF.08 Pytanie 615
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.

Cennik koszulek reklamowych
typ koszulki reklamowejliczba sztukcena jednostkowa netto, zł
M21do 10030,00
powyżej 10026,00
M22do 3024,00
powyżej 3022,00
M23do 1 00025,00
powyżej 1 00015,00
M24do 5025,00
powyżej 5020,00

A. M22
B. M24
C. M21
D. M23
PGF.08 Pytanie 616
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planuje stworzyć bazę danych dla swoich klientów. Jakie oprogramowanie komputerowe powinno być w tym celu użyte?

A. Program do prezentacji
B. Arkusz kalkulacyjny
C. Aplikacja graficzna
D. Program do edycji tekstu
PGF.08 Pytanie 617
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent składający ofertę handlową nie jest zobowiązany do realizacji warunków oferty, jeśli

A. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego
B. odbiorca akceptuje warunki oferty
C. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie
D. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty
PGF.08 Pytanie 618
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja, która nie dysponuje własnymi, unikalnymi obszarami, naśladuje technologie, modele produkcji oraz strategie biznesowe liderów rynkowych, co stanowi strategię

A. naśladowcy
B. dyferencjacji
C. dywersyfikacji
D. specjalizacji
PGF.08 Pytanie 619
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką z poniższych metod płatności za usługi oraz produkty reklamowe można uznać za gotówkową?

A. Karta płatnicza
B. Przekaz pocztowy
C. Czek rozrachunkowy
D. Przelew na konto
PGF.08 Pytanie 620
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie jest jedno z głównych założeń reklamy organizacji non-profit?

A. wsparcie sprzedaży
B. wzrost zysku
C. ukazanie problemów społecznych
D. uzyskanie społecznego uznania
PGF.08 Pytanie 621
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie środki poetyckie zastosowano w haśle Śpiesz się powoli?

A. Oksymoron
B. Repetycja
C. Porównanie
D. Aliteracja
PGF.08 Pytanie 622
Zarządzanie kampanią reklamową

Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?

A. pierwotnych wtórnych
B. wtórnych wewnętrznych
C. wtórnych zewnętrznych
D. pierwotnych zewnętrznych
PGF.08 Pytanie 623
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą

A. w krajowej telewizji
B. na stronie społecznościowej
C. w ogólnopolskim tygodniku
D. na ulotkach rozdawanych w punkcie sprzedaży
PGF.08 Pytanie 624
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?

A. PDF
B. TXT
C. DOCX
D. DOC
PGF.08 Pytanie 625
Zarządzanie kampanią reklamową

Proof ma na celu weryfikację

A. zgodności z programem graficznym
B. kształtu wydruku po przycięciu
C. praw autorskich
D. kolorystyki przed drukowaniem
PGF.08 Pytanie 626
Zarządzanie kampanią reklamową

Kluczowym elementem skutecznej kampanii promocyjnej jest

A. jakościowy towar
B. wysoki nakład finansowy
C. skuteczna strategia
D. brak nowości
PGF.08 Pytanie 627
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?

A. Sezonowy
B. Handlowy
C. Ilościowy
D. Przestrzenny
PGF.08 Pytanie 628
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdzie znajduje się pisemne potwierdzenie hipotez badawczych?

A. w projekcie badań
B. w harmonogramie badań
C. w raporcie końcowym badania
D. w briefie kreatywnym
PGF.08 Pytanie 629
Zarządzanie kampanią reklamową

Termin "e-Media Relations" odnosi się do

A. pozyskiwania informacji o klientach przez Internet
B. kontaktowania się z dziennikarzami
C. relacji z mediami w Internecie
D. użytkowania poczty elektronicznej
PGF.08 Pytanie 630
Zarządzanie kampanią reklamową

System zarządzania informacjami o klientach, służący do budowania relacji z klientami, to system

A. ERP
B. SIM
C. CRM
D. PRL
PGF.08 Pytanie 631
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaż model strategii promocyjnej, który powinno przyjąć przedsiębiorstwo, by prawidłowo zdefiniować między innymi cele promocji oraz grupy docelowe reklamy?

A. 4P
B. 4C
C. 5P
D. 6M
PGF.08 Pytanie 632
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie sformułowania powinien zastosować sprzedawca, gdy zauważył, że ma do czynienia z klientem, który przejawia systematyczność podczas rozmowy sprzedażowej?

A. Prezentowany produkt jest taki sam, jak ten, który zakupił Pan na wakacjach
B. W jaki sposób mogę rozwiać Pana wątpliwości?
C. Po pierwsze to nowość, po drugie jest teraz na ten produkt promocja
D. Czy ma Pan jeszcze jakieś spostrzeżenia dotyczące naszej oferty
PGF.08 Pytanie 633
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie tabeli określ, w których godzinach ceny emisji spotu radiowego są najwyższe.

GodzinaMnożnik ceny emisji
600 – 8001,2
800 – 10001,5
1000 – 13001,4
1300 – 15001,0
1500 – 17001,2
1700 – 20001,3
2000 – 6001,1

A. 13.00 - 15.00
B. 15.00 - 17.00
C. 8.00 - 10.00
D. 20.00 - 6.00
PGF.08 Pytanie 634
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem

A. szczegółowy
B. osobisty
C. chaotyczny
D. negujący
PGF.08 Pytanie 635
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa została poproszona o przygotowanie propozycji handlowej dla producenta sprzętu do nurkowania. W związku z tym przeprowadziła badania rynku, uwzględniając: styl życia, cechy osobowości oraz zainteresowania klientów z grupy docelowej. Jakiego rodzaju kryteriów użyła agencja?

A. Ekonomicznych.
B. Psychograficznych.
C. Demograficznych.
D. Zachowań.
PGF.08 Pytanie 636
Zarządzanie kampanią reklamową

Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu

A. możliwych następstw.
B. ograniczonych umiejętności.
C. przykładu w kontrze.
D. czasokresu używania.
PGF.08 Pytanie 637
Zarządzanie kampanią reklamową

Z jakiej strony internetowej można bezpłatnie ściągnąć dane dotyczące bezrobocia w danym obszarze, aby zgromadzić informacje potrzebne do realizacji kampanii reklamowej?

A. www.wupwarszawa.praca.gov.pl
B. www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy
C. www.zus.pl
D. www.nik.gov.pl
PGF.08 Pytanie 638
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodą reklamową należy się posłużyć, kierując reklamę do osób, które naśladują zachowania innych?

A. Owczego pędu
B. Demonstrowania działania
C. Rekomendacji
D. Sprawdzianu naukowego
PGF.08 Pytanie 639
Zarządzanie kampanią reklamową

Zestaw, który spełnia wymagania klienta oraz zapewnia mu zadowolenie z zakupionego produktu, to zbiór

A. cennych wartości
B. opcji
C. przydatności
D. cech estetycznych
PGF.08 Pytanie 640
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie wykazu kosztów agencji ustal koszty bezpośrednie produkcji 1 000 szt. ulotek reklamowych.

Koszty ponoszone przez agencję:
— zużycie papieru 50,00 zł/1000 szt. ulotek
— ubezpieczenie samochodu firmowego 350,00 zł/rok
— obsługa prawna 500,00 zł/miesiąc
— zużycie tonera do drukarki 140,00 zł/1000 szt. ulotek
— jednorazowy koszt projektu ulotki 1000,00 zł
— czynsz za lokal 3500,00 zł/miesiąc

A. 1 190,00 zł
B. 5 540,00 zł
C. 2 040,00 zł
D. 1 540,00 zł