Filtrowanie pytań
Identyfikacja telefonów komórkowych w otoczeniu, wysłanie prośby o zatwierdzenie połączenia oraz przesyłanie plików do urządzeń, które zaakceptowały tę prośbę, to kroki w usłudze reklamowej korzystającej z
W tabeli przedstawiono metody prowadzenia wywiadu ankietowego. Największy wpływ na wybór respondentów istnieje w przypadku wywiadu
Kryterium | Wywiad ankietowy: | |||
---|---|---|---|---|
telefoniczny | za pośrednictwem poczty | osobisty | w centrum handlowym | |
Ilość informacji | ograniczona | ograniczona | nieograniczona | nieograniczona |
Jakość informacji | bardzo dobra | bardzo dobra | dobra | dobra |
Kontrola doboru | bardzo dobra | mała | dobra | mała |
Zwrotność informacji | zadowalająca | zadowalająca | zadowalająca | zadowalająca |
Jakie działania firma powinna uwzględnić w swoim planie marketingowym, aby poszerzyć kanały dystrybucji produktów?
Firma specjalizująca się w nowoczesnych technologiach informacyjnych planuje promować swoje usługi w prasie krajowej. Aby podkreślić dynamikę swoich działań oraz nieprzerwany rozwój, powinna w reklamie zastosować kompozycję
Na efektywność reklamy detergentu do prania nie wpływa
W ramach rozszerzonej koncepcji 7P, obok tradycyjnych elementów marketingu 4P, znajdują się również następujące składniki:
Aby ustalić częstotliwość reklamy, należy przeprowadzić badania rynkowe przy użyciu wskaźnika CPP. W tym celu trzeba określić, ile razy przeciętny odbiorca miał kontakt z reklamą w
W prezentacji dotyczącej oferty sprzedaży uwzględniono cykl życia produktu. W której z jego faz występuje zmiana na komunikację skoncentrowaną na preferencjach i lojalności?
Strategia naśladowania może być bardziej opłacalna niż innowacje, ponieważ
Podczas tworzenia kampanii medialnej, wydatki oblicza się na podstawie wskaźników efektywności reklamy powiązanych
Dokument wystawiany w momencie wydania materiałów lub towarów na zewnątrz to dokument
Agencja reklamowa planuje kampanię marketingową dla salonu fryzjerskiego, który działa w Krakowie. Celem tej kampanii jest przyciągnięcie nowych klientów. Które z wymienionych mediów powinna wykorzystać agencja reklamowa?
Agencja reklamowa, decydując się na ustalenie cen swoich produktów i usług reklamowych poniżej stawek firm konkurencyjnych, wdrożyła strategię
Jak nazywa się przekaz reklamowy, którego zamysł jest ukryty przed odbiorcami?
Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem
Którego z opisanych konsumentów można nazwać nielojalnym?
Aby stworzyć multimedia prezentujące ofertę handlową, jaki format powinien być użyty?
Aspekty psychologiczne reklamy mieszczą się w zakresie badań dotyczących emocji, mechanizmów motywacyjnych oraz trwałych cech psychicznych ludzi, czyli psychologii
Jakie narzędzie jest przeznaczone do tworzenia oraz modyfikowania podstawowej bazy danych?
Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta
"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".
Jedną z cech tego rodzaju reklamy jest m.in. brak nietrwałości komunikatu. Dotyczy to reklamy
Wyniki jakościowych badań dotyczących wyrazów, które przychodzą na myśl uczestnikom po usłyszeniu nazwy marki, powinny być odnajdywane w raportach
Bezmyślny sposób oglądania telewizji, który polega na nieustannym przełączaniu z jednego kanału na drugi podczas wyświetlania reklam, nazywany jest potocznie skakaniem po kanałach i jest to działanie typu
Jaką cechę osobistą negocjator reprezentujący agencję reklamową powinien wyeliminować podczas negocjacji?
Aby zidentyfikować elementy kulturowe wpływające na wybory zakupowe, konieczna jest analiza danych
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład
Tworząc ofertę handlową, która zawiera materiały reklamowe z obszaru BTL, powinno się w dokumencie uwzględnić reklamę
Jakie rozszerzenie pliku powinno zostać użyte dla nagrania dżingla reklamowego stworzonego dla klienta?
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Obszycie 1 flagi – 4 min Nadrukowanie logo na 1 fladze – 2 min Zapakowanie 5 flag do folii ochronnej – 1 min |