Filtrowanie pytań
Jakiego rodzaju reklamy powinno się użyć dla produktów wprowadzanych na rynek?
W miesiącu lipcu przedsiębiorstwo handlowe BIM zarejestrowało następujące wartości dotyczące VAT:
- VAT należny - 10 000 zł,
- VAT naliczony - 7 000 zł.
Jaką kwotę powinno wpłacić do Urzędu Skarbowego?
Oblicz wartość netto plakatów reklamowych, mając na uwadze, że koszt papieru oraz druku 1 000 sztuk plakatów wynosi 1 000,00 zł. Agencja nalicza marżę w wysokości 25%.
Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie
Dokumentem wydawanym przez kupującego, którego celem jest poprawienie błędu w zakresie podania adresu nabywcy, jest
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Sprzedawca urządzeń wędkarskich, pragnąc dokładnie zaprezentować wędkarzom swój produkt, powinien wykorzystać reklamę
Gdy podczas negocjacji jedna ze stron nie pragnie ustępować od swoich wyznaczonych celów i nie zamierza iść na kompromisy, to znaczy, że prowadzi negocjacje
Na podstawie danych zawartych w tabeli, określ wartość wydatków reklamowych poniesionych przez firmę PRIMAVERA WODA w marcu na reklamę w gazetach.
Rok/Miesiąc | lut-12 | mar-12 | ||
---|---|---|---|---|
Sektor | Brand | Media | Koszt [zł] | Koszt [zł] |
WODA MINERALNA | JURAJSKA | Magazyny | 24 200 zł | |
WODA MINERALNA | ŻYWIEC ZDRÓJ | Internet | 232 906 zł | |
WODA MINERALNA | STAROPOLANKA | Radio | 192 410 zł | |
WODA MINERALNA | STAROPOLANKA | Kina | 300 429 zł | |
WODA MINERALNA | BONART | Telewizja | 3 302 zł | |
WODA MINERALNA | BONART | Radio | 1 865 zł | 917 zł |
WODA MINERALNA | WIELKA PIENIAWA | Gazety | 21 960 zł | |
WODA MINERALNA | MUSZYNIANKA | Telewizja | 2 427 783 zł | |
WODA MINERALNA | MUSZYNIANKA | Radio | 16 760 zł | |
WODA MINERALNA | PRIMAVERA WODA | Telewizja | 1 971 932 zł | |
WODA MINERALNA | PRIMAVERA WODA | Gazety | 98 502 zł | |
WODA MINERALNA | PRIMAVERA WODA | Magazyny | 38 960 zł | |
WODA MINERALNA | CISOWIANKA | Telewizja | 2 093 355 zł | |
WODA MINERALNA | CISOWIANKA | Radio | 907 540 zł | 923 800 zł |
WODA MINERALNA | JUPIK | Magazyny | 45 000 zł | |
WODA MINERALNA | KROPLA BESKIDU | Telewizja | 3 028 275 zł | |
WODA MINERALNA | ZŁOTY POTOK | Gazety | 2 586 zł | |
WODA MINERALNA | POLSKIE ZDROJE | Internet | 8 300 zł | |
WODA MINERALNA | ŹRÓDŁO ŻYWIEC | Radio | 6 960 zł | |
WODA MINERALNA | CELESTYNKA | Gazety | 1 680 zł | |
Razem | 997 965 zł | 11 351 437 zł |
Firma nabyła system CRM (Customer Relations Management). Będzie go używała do
Które z elementów marketingu mix odnosi się do interakcji firmy z rynkiem?
Jak można by ulepszyć obsługę klientów?
Tworząc reklamę dla sprzętu AGD, którego kluczową cechą jest niski pobór energii, warto zastosować apel
Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?
Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską Odpowiedź zaznacz X Pytanie: Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?
|
Zgodnie z zasadami organizacji percepcji, podczas przeglądania strony w gazecie, człowiek wykonuje ruch gałkami ocznymi, który przypomina literę
Aby uniknąć wzrostu cen biletów spowodowanego podwyżką cen paliw, linie lotnicze zmniejszyły szerokość foteli o 3,3 cm oraz odległość pomiędzy rzędami o 5,1 cm, co pozwoliło na zwiększenie liczby miejsc. Te zmiany nie zostały zauważone przez pasażerów. Z jakiego prawa, które odnosi się do pojęcia "ledwo dostrzegalnej różnicy", zredukowano w tym przypadku?
Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?
CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH | ||
---|---|---|
godziny emisji | kategoria czasu antenowego | cena emisji jednego spotu, zł |
6.00 ÷ 8.00 | 2 | 70,00 |
8.00 ÷ 15.00 | 1 | 80,00 |
15.00 ÷ 18.00 | 2 | 70,00 |
18.00 ÷ 22.00 | 3 | 65,00 |
22.00 ÷ 6.00 | 4 | 50,00 |
Który z poniższych kroków w produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany w pierwszej kolejności?
Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to
Firma realizuje intensywną kampanię billboardową, ale pragnie ją wzbogacić oraz ożywić. Nowe działania miałyby skupiać uwagę odbiorców oraz angażować ich do wspólnej zabawy. Jaką formę reklamy powinna wybrać firma?
Do elementów ekonomicznych otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa należą
Informacje udostępnione na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego są przykładem źródeł danych
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Jakiej metody zbierania danych nie powinno się używać, gdy chcemy szybko przeprowadzić badanie i uniknąć wysokich wydatków?
Jednym z procesów w tworzeniu reklamy radiowej jest mastering, który obejmuje
Wskaż model strategii promocyjnej, który powinno przyjąć przedsiębiorstwo, by prawidłowo zdefiniować między innymi cele promocji oraz grupy docelowe reklamy?
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
Jedną z najbardziej skutecznych metod określania budżetu reklamowego przedsiębiorstwa jest
Jedną z cech tego rodzaju reklamy jest m.in. brak nietrwałości komunikatu. Dotyczy to reklamy
Łączny koszt produkcji gadżetów wynosi 100 zł, a planowany zysk producenta to 25 zł, z uwzględnieniem podatku VAT w wysokości 23%. Jaką kwotę brutto powinno się umieścić w cenniku gadżetów?
Agencja marketingowa otrzymała zadanie zbadania wyników oglądalności programów emitowanych przez stację telewizyjną na podstawie analiz CBOS (Centrum Badania Opinii Społecznej). Które z podanych źródeł danych zostaną zastosowane?
Ceny psychologiczne to ceny
Producent produktów mlecznych zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu graficznego opakowania dla nowego rodzaju jogurtu owocowego, wskazując, by zastosowano kolor, który pobudza apetyt. Jakiego koloru dominującego powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej?
Metoda systematycznego oraz zamierzonego badania marketingowego, która polega na zbieraniu danych o danym zjawisku bez wpływania na jego przebieg, to
Producent diety suplementacyjnej zaangażował do swojej najnowszej kampanii reklamowej znanego, atrakcyjnego i budzącego zaufanie mistrza wyścigów samochodowych. Jaki mechanizm psychologiczny został wykorzystany w tym przypadku, jeśli głównym zamiarem było przeniesienie pozytywnych emocji związanych z sportowcem na promowany produkt?
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.
