Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 561
Zarządzanie kampanią reklamową

Wstępna wersja filmu, która zawiera opisane elementy dźwiękowe oraz wizualne, przedstawiona za pomocą ilustracji i fotografii, używana do zaprezentowania koncepcji klientowi, to

A. diagram przepływu
B. storyboard
C. postprodukcja
D. mastering
PGF.08 Pytanie 562
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę gromadzenia informacji ilustruje ustawienie sali przedstawione na rysunku?

Ilustracja do pytania 2
A. Delficką
B. Burzy mózgów
C. Ankiecie audytoryjnej
D. Zogniskowanym wywiadzie grupowym
PGF.07 Pytanie 563
Wykonywanie przekazu reklamow…

W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować

A. folię wylewaną
B. folię flex
C. folię OVW
D. folię magnetyczną
PGF.08 Pytanie 564
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik biura obsługi klienta otrzymał zalecenia dotyczące przeprowadzania negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się pozycji firmy,
– dąż do znalezienia rozwiązania sprzyjającego firmie,
– żądaj ustępstw jako warunku dalszej rozmowy.

Jakiego stylu negocjacji powinien użyć pracownik?

A. Merytoryczny
B. Twardy
C. Łagodny
D. Kompromisowy
PGF.08 Pytanie 565
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument zawierający sugestie od klienta, istotne w procesie realizacji kampanii reklamowej, to

A. oferta
B. zapytanie ofertowe
C. brief reklamowy
D. brief kreatywny
PGF.08 Pytanie 566
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile arkuszy papieru w formacie A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy wykorzystać do ekonomicznego druku 1000 sztuk ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?

A. 500 sztuk
B. 1000 sztuk
C. 125 sztuk
D. 250 sztuk
PGF.08 Pytanie 567
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych elementów umożliwia bezpieczne przycięcie projektu do finalnego formatu, zapewniając, że obszar druku sięga samej krawędzi po obcięciu arkusza?

A. Obszar druku
B. Spad
C. Obszar cięcia
D. Wewnętrzny margines
PGF.08 Pytanie 568
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt brutto zamówienia 100 wizytówek wynosi 40 zł. Jaką kwotę musi uiścić klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniu powyżej 350 sztuk obowiązuje zniżka w wysokości 10%?

A. 160 zł
B. 120 zł
C. 126 zł
D. 144 zł
PGF.07 Pytanie 569
Wykonywanie przekazu reklamow…

Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest

A. kreatywność
B. spójność
C. atrakcyjność
D. oryginalność
PGF.08 Pytanie 570
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje, w których druga strona otrzymuje wyraźne i konkretne żądania, to negocjacje

A. miękkie
B. łagodne
C. twarde
D. integratywne
PGF.08 Pytanie 571
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie negocjacji żadna ze stron nie próbowała ustąpić na rzecz swojego oponenta. W związku z tym obie strony zastosowały typ negocjacji

A. opartych na kompromisie
B. opartych na mediacjach
C. twardych
D. miękkich
PGF.07 Pytanie 572
Wykonywanie przekazu reklamow…

Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo

A. dodatkowych korzyściach wynikających z zakupu
B. nowym wariancie produktu
C. nowych i korzystnych warunkach zakupów
D. pełnej ofercie produktowej firmy
PGF.08 Pytanie 573
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby skutecznie opracować strategię marketingową oraz plan medialny, konieczne jest przeprowadzenie analizy sytuacji wyjściowej PEST. W związku z tym decyzje dotyczące wyboru mediów powinny być podjęte po zbadaniu czynników

A. prawnych (P), ekologicznych (E), społecznych (S), oraz technologicznych (T)
B. prawnych (P), ekonomicznych (E), społecznych (S), oraz technicznych (T)
C. polityczno-prawnych (P), ekonomicznych (E), społeczno-kulturowych (S), oraz technologicznych (T)
D. politycznych (P), ekologiczno-środowiskowych (E), społeczno-prawnych (S), oraz technicznych (T)
PGF.08 Pytanie 574
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?

A. Handlowy
B. Sezonowy
C. Przestrzenny
D. Ilościowy
PGF.08 Pytanie 575
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklamowa firma, która promuje swoje usługi bez pośredników, wykorzystuje kanał dystrybucji

A. bezpośredni
B. średni
C. klasyczny
D. innowacyjny
PGF.08 Pytanie 576
Zarządzanie kampanią reklamową

Która stacja radiowa odnotowała najwyższy wzrost słuchalności w drugim kwartale 2022 roku?

Ilustracja do pytania 16
A. Stacja radiowa X
B. Stacja radiowa Y
C. Stacja radiowa Q
D. Stacja radiowa Z
PGF.08 Pytanie 577
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja zajmująca się segmentacją rynku klientów instytucjonalnych wykorzystała kryterium, które odnosi się do rocznej częstotliwości zakupów. Jakie kryterium zostało zastosowane przez agencję?

A. Demograficzne
B. Geograficzne
C. Behawioralne
D. Społeczne
PGF.08 Pytanie 578
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki model kolorów należy zastosować, tworząc prezentację multimedialną zawierającą ofertę sprzedażową?

A. CMYK
B. RGB
C. HSB
D. Lab
PGF.08 Pytanie 579
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to

A. czarny, czerwony, pomarańczowy
B. żółty, zielony, niebieski
C. czerwony, żółty, niebieski
D. biały, zielony, pomarańczowy
PGF.08 Pytanie 580
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma reklamowa pobiera 40 zł za stworzenie 100 wizytówek. Jaką kwotę uiści klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniach powyżej 350 wizytówek przysługuje rabat w wysokości 10%?

A. 126 zł
B. 160 zł
C. 120 zł
D. 144 zł
PGF.07 Pytanie 581
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przedstawiony na ilustracji szkic ulotki w formacie DL ma wymiar netto

Ilustracja do pytania 21
A. 98 x 212 mm
B. 65 x 210 mm
C. 99 x 214 mm
D. 99 x 210 mm
PGF.08 Pytanie 582
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planuje kampanię marketingową dla salonu fryzjerskiego, który działa w Krakowie. Celem tej kampanii jest przyciągnięcie nowych klientów. Które z wymienionych mediów powinna wykorzystać agencja reklamowa?

A. Telewizję krajową
B. Reklamę w punkcie sprzedaży
C. Radio krajowe
D. Radio lokalne
PGF.08 Pytanie 583
Zarządzanie kampanią reklamową

Typowym nośnikiem reklamowym w sieci jest

A. witryna
B. wrzutka
C. wszywka
D. banner
PGF.08 Pytanie 584
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama to forma promocji politycznej, która najczęściej występuje, a jej głównym celem jest

A. tworzenie przezroczystości działań polityków
B. zwiększenie walki z wykluczeniem społecznym
C. ukazywanie problemu korupcji w instytucjach publicznych
D. kształtowanie wizerunku polityków
PGF.08 Pytanie 585
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?

A. 30%
B. 60%
C. 50%
D. 100%
PGF.08 Pytanie 586
Zarządzanie kampanią reklamową

Na jaki okres czasu przedsiębiorca jest zobowiązany do przechowywania faktury VAT w swojej dokumentacji?

A. 10 lat, licząc od początku roku kalendarzowego, w którym minął termin płatności podatku VAT
B. 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym minął termin płatności podatku VAT
C. 5 lat, licząc od początku roku kalendarzowego, w którym minął termin płatności podatku VAT
D. 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym minął termin płatności podatku VAT
PGF.07 Pytanie 587
Wykonywanie przekazu reklamow…

Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?

Ilustracja do pytania 27
A. Przypominanie produktu
B. Zapoznawanie z produktem
C. Przekonywanie do produktu
D. Porównywanie z innymi produktami
PGF.08 Pytanie 588
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent przypraw do mięs sprzedawanych w całym kraju, planując kampanię promocyjną mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego dotarcia do grupy odbiorców, powinien zdecydować się na reklamę w

A. czasopiśmie dla konsumentów
B. ogólnokrajowym dzienniku
C. poznaniakowym tygodniku opinii
D. lokalnej stacji radiowej
PGF.08 Pytanie 589
Zarządzanie kampanią reklamową

Dobrze zadbany i estetyczny wygląd, właściwa prezentacja oraz wysoki poziom kultury obsługi to kluczowe aspekty rozmowy sprzedażowej

A. listownej
B. telefonicznej
C. e-mailowej
D. osobistej
PGF.08 Pytanie 590
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz koszt dotarcia do grupy docelowej reklamy (CPP) po 10 emisjach reklamy, przy kosztach każdej emisji wynoszących 1 000 zł oraz intensywności kampanii po 10-tej emisji równej 500.

A. 10 zł
B. 20 zł
C. 50 zł
D. 5 zł
PGF.08 Pytanie 591
Zarządzanie kampanią reklamową

Prawo autorskie nie może przysługiwać

A. współautorom projektu
B. odtwórcom
C. dzieciom
D. osobom ubezwłasnowolnionym
PGF.08 Pytanie 592
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaka będzie cena brutto materiałów reklamowych, jeśli ich wartość netto to 1 250,00 zł, a stawka VAT wynosi 8%?

A. 1 537,50 zł
B. 1 350,00 zł
C. 962,50 zł
D. 1 150,00 zł
PGF.08 Pytanie 593
Zarządzanie kampanią reklamową

Ogłoszenie U nas kupisz najtaniej, wysłane przez hurtownię żywności do sklepów detalicznych, stanowi apel o charakterze

A. emocjonalnym
B. moralnym
C. społecznym
D. racjonalnym
PGF.07 Pytanie 594
Wykonywanie przekazu reklamow…

Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?

A. Outdoor
B. Internet
C. Prasa
D. Radio
PGF.08 Pytanie 595
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?

A. Dangler
B. Wobbler
C. Hanger
D. Stand
PGF.08 Pytanie 596
Zarządzanie kampanią reklamową

Drogie perfumy, które kupowane są na prezent dla bliskiej osoby, to produkty

A. rzadko nabywane.
B. zakupywane okresowo.
C. mało zauważane.
D. często nabywane.
PGF.08 Pytanie 597
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych rodzajów papieru zgodnie z klasyfikacją komercyjną jest papierem niskogramaturowym powlekanym?

A. LWU (light weight uncoated)
B. MFC (machine finished coated)
C. LWC (light weight coated)
D. HWC (high weight coated)
PGF.08 Pytanie 598
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa zaprosiła swoich pracowników na "burzę mózgów", aby zebrać koncepcje dotyczące nowego opakowania dla jednego z artykułów oferowanych przez kluczowego klienta agencji. Największą efektywność stosowania tej metody badań rynkowych mogą ograniczyć

A. zniechęcanie do łączenia koncepcji
B. namawianie do udoskonalania koncepcji
C. wspieranie koncepcji
D. krytykowanie koncepcji
PGF.07 Pytanie 599
Wykonywanie przekazu reklamow…

Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są

A. dalekosiężne, strategiczne, wiarygodne, mierzalne, zgodne ze światowymi trendami
B. konkretne, mierzalne, uzgodnione, realne, określone w czasie
C. sprawdzone, miarodajne, ambitne, realne, trwałe
D. prawdziwe, realne, określone w czasie, kreatywne, stałe
PGF.08 Pytanie 600
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę wykończenia druku powinno się zastosować podczas produkcji folderów reklamowych A4, 4+4 w ilości 1 tys. egzemplarzy?

A. Tłoczenie
B. Hot-stamping
C. Lakierowanie
D. Laminacja