Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 881
Zarządzanie kampanią reklamową

Co to jest dysonans pozakupowy?

A. negatywne odczucie emocjonalne spowodowane ujawnieniem się niekorzystnych cech produktu
B. pozytywne odczucie emocjonalne po realizacji zakupu
C. zjawisko, które nie ma wpływu na tworzenie wrażenia po skorzystaniu z usług salonu kosmetycznego
D. pożądany rezultat obsługi klienta
PGF.08 Pytanie 882
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa realizuje zlecenie dotyczące opracowania programu budowania trwałych relacji z grupami wpływowymi oraz konsumentami. Jakie narzędzie komunikacji marketingowej powinna zastosować?

A. Public relations
B. Promocja sprzedaży
C. Sponsoring
D. Merchandising
PGF.08 Pytanie 883
Zarządzanie kampanią reklamową

Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?

A. Stacja radiowa
B. Film
C. Reklama zewnętrzna
D. Telewizja
PGF.08 Pytanie 884
Zarządzanie kampanią reklamową

Do elementów ekonomicznych otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa należą

A. sytuacja gospodarcza oraz system podatkowy
B. stopień rozwoju naukowego oraz katastrofy naturalne
C. okresowe spadki demograficzne i wartość PKB
D. układ gospodarstw domowych oraz poziom cen
PGF.08 Pytanie 885
Zarządzanie kampanią reklamową

Styl negocjacji, w którym stawia się na rozwiązanie korzystne dla obu stron, nazywa się stylem

A. dostosowującym się
B. dominującym
C. integratywnym
D. dobrym-złym facetem
PGF.08 Pytanie 886
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę dystrybucji powinien przyjąć producent sprzętu RTV z tzw. średniej kategorii cenowej?

A. Intensywną
B. Ekskluzywną
C. Wyłączną
D. Selektywną
PGF.08 Pytanie 887
Zarządzanie kampanią reklamową

Do tworzenia korespondencji seryjnej dla klientów agencji reklamowej wykorzystuje się program

A. Picasa
B. Pixcel
C. Excel
D. Word
PGF.08 Pytanie 888
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokumentem, w którym klient zleca bankowi lub poczcie przelanie określonej kwoty z własnego konta na konto agencji reklamowej, jest

A. faktura.
B. polecenie przelewu.
C. rachunek.
D. paragon fiskalny.
PGF.08 Pytanie 889
Zarządzanie kampanią reklamową

Kierownik działu reklamowego krajowego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zachęcić kilka dużych firm farmaceutycznych do publikacji reklam w piśmie. Które z metod promocji będzie najskuteczniej motywować klientów do nawiązania współpracy z gazetą?

A. Public relations.
B. Akcja promocyjna.
C. Promocja dla konsumentów.
D. Sprzedaż bezpośrednia.
PGF.08 Pytanie 890
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma reklamowa, która uruchamia swoją filię, projektuje innowacyjny sposób dostarczenia produktu do odbiorcy. W związku z tym wykorzysta działania typowe dla narzędzia marketingu mix, jakim jest

A. dystrybucja.
B. reklama.
C. koszt.
D. towar.
PGF.08 Pytanie 891
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby skoncentrować się na długoterminowym zadowoleniu konsumentów w ostatnim etapie wpływu reklamy, czyli ich satysfakcji, powinno się zastosować model

A. AIDCAS
B. DAGMAR
C. DIPADA
D. AIDA
PGF.08 Pytanie 892
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego typu kompozycję należy wykorzystać podczas projektowania klasycznego szyldu apteki, w którym wszystkie elementy wizualne mają tworzyć jasny, przejrzysty, zamknięty i logiczny układ?

A. Zamkniętą
B. Dośrodkową
C. Odśrodkową
D. Otwartą
PGF.08 Pytanie 893
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient wyraził potrzebę na wewnętrzną reklamę. Który z produktów powinien mu być dostarczony?

A. Pylon
B. Totem
C. Mobile
D. Roll-up
PGF.08 Pytanie 894
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby ustalić, jakie stacje radiowe były słuchane przez respondentów w dniu poprzednim, konieczne jest przeprowadzenie badania z wykorzystaniem metody

A. winietowej
B. DAR
C. telemetrycznej
D. dzienniczkowej
PGF.08 Pytanie 895
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z procesów uszlachetniania wyrobów papierowych polega na obklejaniu cienką warstwą papieru
(zarówno nieozdobionego, jak i ozdobionego) znacznie grubszego papieru, tektury falistej itp.?

A. Kaszerowanie
B. Listwowanie
C. Falcowanie
D. Bigowanie
PGF.08 Pytanie 896
Zarządzanie kampanią reklamową

Procentowy iloraz liczby kliknięć w reklamę internetową do liczby jej wyświetleń stanowi wskaźnik efektywności reklamy internetowej, który określa się jako

A. CTR
B. ROI
C. CI
D. AI
PGF.08 Pytanie 897
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji żadna ze stron nie podjęła prób ustępstw na rzecz drugiej strony. W związku z tym obie strony przyjęły typ negocjacji

A. opartych na mediacjach
B. twardych
C. opartych na kompromisie
D. miękkich
PGF.08 Pytanie 898
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama nie ma na celu

A. przekazanie informacji o produkcie
B. wykorzystanie narzędzi marketingowych
C. przedstawienie korzyści płynących z zakupu
D. zyskanie sympatii wszystkich odbiorców
PGF.08 Pytanie 899
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakiej fazie cyklu życia produktu wykorzystuje się reklamę pionierską?

A. W czwartej
B. W pierwszej
C. W trzeciej
D. W drugiej
PGF.07 Pytanie 900
Wykonywanie przekazu reklamow…

W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?

A. Szanse
B. Słabe strony
C. Mocne strony
D. Zagrożenia
PGF.08 Pytanie 901
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby zidentyfikować elementy kulturowe wpływające na wybory zakupowe, konieczna jest analiza danych

A. o sytuacji finansowej klientów
B. o wieku oraz etapie życia klientów
C. o otoczeniu, w którym działają klienci
D. o zawodach, które wykonują klienci
PGF.07 Pytanie 902
Wykonywanie przekazu reklamow…

Jaką łączną kwotę podatku VAT powinna wpisać agencja reklamowa na fakturze dla klienta, zakładając 23% stawkę podatku

Ilustracja do pytania 22
A. 345,00 zł
B. 1 150,00 zł
C. 230,00 zł
D. 575,00 zł
PGF.07 Pytanie 903
Wykonywanie przekazu reklamow…

W niektórych scenach filmu fabularnego pojawiają się jako rekwizyty naczynia kuchenne z logo marki, na które celowo kamera robi zbliżenie. Jest to działanie nazywane

A. autopromocją
B. lokowaniem produktu
C. podcastem
D. audycją sponsorowaną
PGF.08 Pytanie 904
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel sklepu spożywczego zauważył znaczący spadek sprzedaży w swojej placówce. Zwrócił się z prośbą o poszerzenie bazy danych klientów o pole "ocena jakości obsługi". Aby pozyskać takie dane, pracownik agencji reklamowej powinien zasugerować skorzystanie z usług specjalisty ds. wywiadu marketingowego, nazywanego

A. klientem nietypowym
B. klientem tajemniczym
C. klientem sfrustrowanym
D. klientem podejrzanym
PGF.08 Pytanie 905
Zarządzanie kampanią reklamową

Czy agencja reklamowa ma prawo wystawić fakturę VAT zaliczkową w związku

A. z błędem na wystawionej fakturze VAT
B. z uregulowaniem otrzymanej zaliczki na przyszłe usługi
C. z realizacją usługi reklamowej
D. z uzyskaniem całkowitej płatności za świadczoną usługę
PGF.08 Pytanie 906
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent żywności dla zwierząt planuje promować swoje wyroby na platformie AdSense od Google w taki sposób, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda treści dotyczące psów, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda treści o kotach. Jaki rodzaj kampanii powinien wybrać?

A. Rebrandingową
B. Interaktywną
C. Kontekstową
D. Branżową
PGF.07 Pytanie 907
Wykonywanie przekazu reklamow…

Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?

A. 30 800,00 zł
B. 49 200,00 zł
C. 9 200,00 zł
D. 42 300,00 zł
PGF.08 Pytanie 908
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient zamówił dwukrotną emisję całostronicowej reklamy na stronie tytułowej magazynu. Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz cenę netto zamówienia.

Lp.Wielkość reklamy (ilość modułów)Cena netto za jednorazową emisję
1.1 moduł (40x27 mm)25,00 zł
2.18 modułów (1/4 strony A3)400,00 zł
3.24 moduły (1/3 strony A3)500,00 zł
4.36 modułów (1/2 strony A3)700,00 zł
5.72 moduły (strona A3)1 000,00 zł
6.Dopłata - strona tytułowa+100 %
7.Dopłata - strona ostatnia+75 %

A. 5 600,00 zł
B. 1 000,00 zł
C. 2 000,00 zł
D. 4 000,00 zł
PGF.08 Pytanie 909
Zarządzanie kampanią reklamową

Całkowity zasięg kampanii reklamowej wynosi 35%. W związku z tym, jaki może być zasięg efektywny tej samej kampanii?

A. 42%
B. 48%
C. 75%
D. 30%
PGF.08 Pytanie 910
Zarządzanie kampanią reklamową

Zademonstrowanie atutów i użyteczności konkretnego towaru potencjalnemu nabywcy to

A. umowa
B. list przewodni
C. sprzedaż
D. prezentacja
PGF.08 Pytanie 911
Zarządzanie kampanią reklamową

W nowoczesnym podejściu, kluczowym etapem procesu sprzedaży jest

A. zamknięcie obsługi
B. wywołanie zainteresowania
C. ocena zasobności klienta
D. potwierdzenie obsługi
PGF.08 Pytanie 912
Zarządzanie kampanią reklamową

Promocja sprzedaży skierowana do klientów detalicznych to promocja

A. konsumencka
B. handlowa
C. biznesowa
D. wewnętrzna
PGF.08 Pytanie 913
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą postać będzie miał wydruk hasła reklamowego, jeżeli w modelu kolorów CMYK poszczególne parametry otrzymają wartości CMYK (0,0,100,0)?

I.Prawie robi wielką różnicę.
II.Prawie robi wielką różnicę.
III.Prawie robi wielką różnicę.
IV.Prawie robi wielką różnicę.

A. III
B. I
C. II
D. IV
PGF.08 Pytanie 914
Zarządzanie kampanią reklamową

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?

A. 1527,75 zł
B. 1455,00 zł
C. 1723,31 zł
D. 1789,65 zł
PGF.08 Pytanie 915
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki dokument został pokazany na zdjęciu?

Ilustracja do pytania 35
A. Diagram przepływu
B. Harmonogram produkcji
C. Brief promocyjny
D. Kreatywny brief
PGF.08 Pytanie 916
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa opracowuje ofertę sprzedaży artykułów promocyjnych, które mają być wykorzystane w kampanii skierowanej do młodej grupy odbiorców zainteresowanej najnowszymi trendami w modzie. Dobierając artykuły do grupy docelowej, powinna skupić się w głównej mierze na segmentacji

A. demograficznej
B. behawioralnej
C. psychograficznej
D. geograficznej
PGF.08 Pytanie 917
Zarządzanie kampanią reklamową

Szybkość oraz łatwość w montażu i demontażu, a także możliwość wielokrotnego użycia do oklejania auta to charakterystyka folii

A. translucentnej
B. magnetycznej
C. bąbelkowej
D. izotermicznej
PGF.08 Pytanie 918
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie potrzeby są adresowane przez reklamy, w których scenariuszach osoby korzystające z oferowanego produktu stają się obiektem zainteresowania innych?

A. Społecznych
B. Bezpieczeństwa
C. Fizjologicznych
D. Samorealizacji
PGF.08 Pytanie 919
Zarządzanie kampanią reklamową

Waluty zagraniczne oraz inne formy płatności stanowią przedmiot transakcji na rynku

A. czynników produkcji
B. towarów i usług
C. pracy
D. finansowym
PGF.08 Pytanie 920
Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie rozmowy handlowej zgodność między wypowiadanymi zdaniami a towarzyszącymi im ruchami ciała określa się mianem

A. proksemiki
B. paralingwistyki
C. pantomimiki
D. kongruencji