Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1 321
Zarządzanie kampanią reklamową

W reakcji na przesłane zapytanie ofertowe, agencja reklamowa przygotuje dla swojego klienta

A. ofertę handlową
B. umowę sprzedaży
C. zamówienie
D. fakturę VAT
PGF.08 Pytanie 1 322
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent diety suplementacyjnej zaangażował do najnowszej kampanii reklamowej znanego, atrakcyjnego i budzącego zaufanie rekordzistę świata w Ultra Triathlonie. Jaki mechanizm psychologiczny został tu wykorzystany, biorąc pod uwagę, że głównym celem tej strategii było przeniesienie pozytywnych wrażeń związanych ze sportowcem na promowany produkt?

A. Efekt halo
B. Prawo bliskości
C. Reguła zaangażowania i konsekwencji
D. Reguła niedostępności
PGF.08 Pytanie 1 323
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.

Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów.
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje.

A. Klaryfikacja.
B. Odzwierciedlanie.
C. Parafraza.
D. Potakiwanie.
PGF.08 Pytanie 1 324
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie są nośniki reklamy w sieci?

A. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw
B. diapazon, freeboard, fotografia
C. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka
D. scyscraper, top layer, interstitial
PGF.08 Pytanie 1 325
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie zadania wykonuje copywriter w agencji reklamowej?

A. przeprowadzanie wywiadów rekrutacyjnych
B. tworzenie oraz projektowanie haseł reklamowych
C. wykonywanie badań oraz ich analiza
D. ocena wyników finansowych przedsiębiorstwa
PGF.08 Pytanie 1 326
Zarządzanie kampanią reklamową

Ankieterzy badający opinie publiczne po realizacji kampanii społecznej w kwestionariuszach ankietowych oraz w wywiadach zastosowali pytania, które wymagały udzielenia jednej z pięciu odpowiedzi uporządkowanych od całkowitej akceptacji do całkowitego odrzucenia. Jaką nazwę noszą te pytania?

A. Thuerstona
B. interwałowej
C. alternatywnej
D. Likerta
PGF.08 Pytanie 1 327
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który oczekuje szybkiej i grzecznej obsługi od sprzedawcy, to klient

A. podejrzliwy
B. nowatorski
C. zdecydowany
D. wierny
PGF.08 Pytanie 1 328
Zarządzanie kampanią reklamową

Cena stanowi podstawę do obliczenia marży za pomocą metody "w stu"?

A. zakupu brutto
B. zakupu netto
C. sprzedaży brutto
D. sprzedaży netto
PGF.08 Pytanie 1 329
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie z podanych terminów powinno być umieszczone w nagłówku tabeli z cennikiem?

A. Data.
B. Cena netto produktu.
C. Podpis osoby wykonującej cennik.
D. Właściwości produktu.
PGF.08 Pytanie 1 330
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa, specjalizująca się w analizach rynku, założyła, że całkowity zasięg odpowiada efektywnemu zasięgowi reklamy. Z tego wynika, że właściwa częstotliwość reklamy wynosi

A. 3
B. od 1,1 do 2
C. 1
D. 2
PGF.08 Pytanie 1 331
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybierając medium z najmniejszym zakłóceniem uwagi do kampanii reklamowej, powinno się zdecydować na

A. internet
B. kolorowe magazyny
C. telewizję
D. radio
PGF.08 Pytanie 1 332
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmuje się sprzedażą produktów promocyjnych przy użyciu strategii zbierania śmietanki. Dlatego jej działania marketingowe powinny być ukierunkowane na konsumentów, którzy są

A. mało wrażliwi na ceny
B. bardzo wrażliwi na ceny
C. nabywcami niewielkich ilości produktów
D. nabywcami artykułów codziennego użytku
PGF.08 Pytanie 1 333
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby prowadzić agencję reklamową, trzeba najpierw

A. uzyskać zezwolenie
B. zarejestrować działalność gospodarczą
C. uzyskać koncesję
D. zarejestrować nazwę przedsiębiorstwa
PGF.08 Pytanie 1 334
Zarządzanie kampanią reklamową

Na swojej działce właściciel nieruchomości postawił podświetlaną reklamę własnego warsztatu samochodowego bez wymaganej zgody. Jakie konsekwencje prawne mogą go spotkać w postaci przymusowej rozbiórki reklamy lub kary ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

A. 2 lat
B. 1 roku
C. 3 lat
D. 4 lat
PGF.08 Pytanie 1 335
Zarządzanie kampanią reklamową

Zamieszczenie reklamy z grafiką pokrywającą cały tył autobusu, łącznie z szybą, powinno być zapisane w cenniku jako

A. Back
B. Dualbusboard
C. Fullback
D. Busboard
PGF.08 Pytanie 1 336
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie formy reklamy należy wykorzystać przy projektowaniu kampanii dla nowego, rozwijającego się produktu?

A. Prezentacje podczas seansów filmowych i e-maile
B. E-maile oraz kalendarze
C. Ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz billboardy
D. Regionalne stacje radiowe i tablice reklamowe
PGF.08 Pytanie 1 337
Zarządzanie kampanią reklamową

Próbka towaru załączona do gazety to forma reklamy prasowej zwana

A. wszywka
B. kalka
C. wrzutka
D. wklejka
PGF.08 Pytanie 1 338
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba odpowiedzialna za public relations w firmie ubezpieczeniowej, wchodzącej na polski rynek, powinna zorganizować spotkanie z dziennikarzami w formie

A. briefingu
B. wycieczki prasowej
C. przyjęcia prasowego
D. konferencji prasowej
PGF.08 Pytanie 1 339
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas realizacji kampanii reklamowej nowego produktu w mediach, skierowanej do wybranej grupy docelowej, należy zwrócić szczególną uwagę na

A. zasięg kampanii w całej populacji
B. zasięg kampanii w obrębie grupy docelowej
C. częstotliwość interakcji z reklamą wśród całej populacji
D. częstotliwość interakcji z reklamą w grupie docelowej
PGF.08 Pytanie 1 340
Zarządzanie kampanią reklamową

Najlepszym programem do badania aktywności użytkowników na witrynie reklamowej firmy odzieżowej jest

A. Google adWords
B. Google Analitycs
C. Google asSense
D. Google+
PGF.07 Pytanie 1 341
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą z aplikacji komputerowych można wykorzystać do zwizualizowania mapy myśli w formie prezentacji multimedialnej?

A. Notepad++
B. Prezi
C. GIMP
D. Audacity
PGF.08 Pytanie 1 342
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeżeli w telewizyjnej reklamie tekst ma być podkreślony, to powinno się

A. spowolnić tempo filmu
B. zwiększyć liczbę efektów dźwiękowych
C. przyspieszyć tempo filmu
D. przyspieszyć tempo mówionych słów
PGF.08 Pytanie 1 343
Zarządzanie kampanią reklamową

Ogłoszenie U nas kupisz najtaniej, wysłane przez hurtownię żywności do sklepów detalicznych, stanowi apel o charakterze

A. moralnym
B. racjonalnym
C. społecznym
D. emocjonalnym
PGF.08 Pytanie 1 344
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa została zatrudniona do realizacji kampanii promocyjnej dla salonu kosmetycznego. W ramach pracy zespół postanowił zacząć od analizy SWOT. W związku z tym zamierza ona zbadać

A. wyłącznie mocne aspekty, możliwości oraz inne elementy, które będą korzystne dla salonu
B. wyłącznie możliwości i zagrożenia, które pochodzą z rynku i narzucają odpowiednie zasady działania
C. zarówno słabe, jak i mocne aspekty, a także możliwości i zagrożenia związane z otoczeniem
D. wyłącznie słabe aspekty oraz wszystkie elementy, które mogą negatywnie wpłynąć na osiągnięcie celów salonu
PGF.08 Pytanie 1 345
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą

A. druku offsetowego
B. fleksografii
C. druku solwentowego
D. termotransferu
PGF.08 Pytanie 1 346
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z aspektów komunikacji firmy z klientem odnosi się do nadawania przez klienta konkretnego znaczenia słowom, obrazom oraz symbolom użytym w materiałach reklamowych?

A. Odbiór
B. Kodowanie
C. Reakcja
D. Dekodowanie
PGF.08 Pytanie 1 347
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby sporządzić plakat reklamowy, zastosowano zestaw czterech podstawowych kolorów farb używanych w druku: magenta, yellow, cyjan, black, co oznacza

A. CMYK
B. KYMC
C. CYMB
D. MYCB
PGF.08 Pytanie 1 348
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką kwotę netto uzyskasz z 350 sztuk smyczy reklamowych, jeśli ich wartość brutto wynosi 307,50 zł, a stawka VAT to 23%?

A. 223,00 zł
B. 250,00 zł
C. 378,23 zł
D. 86,85 zł
PGF.08 Pytanie 1 349
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać

A. z oprogramowania CRM
B. z programu do edycji tekstu
C. z arkusza kalkulacyjnego
D. z edytora tekstowego
PGF.08 Pytanie 1 350
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy po raz pierwszy zastosowano zbieżną perspektywę liniową?

A. w renesansie
B. w czasie baroku
C. w prehistorycznych dziełach sztuki
D. w XX wieku
PGF.08 Pytanie 1 351
Zarządzanie kampanią reklamową

Do edycji zdjęć w grafice rastrowej wykorzystuje się aplikację

A. CorelDraw
B. Adobe Photoshop
C. TechCAD
D. AutoCAD
PGF.08 Pytanie 1 352
Zarządzanie kampanią reklamową

Narzędzie do komunikacji w marketingu, służące do prezentacji oferty handlowej, które jest rozpowszechniane przez internautów, to

A. marketing wirusowy
B. akwizycja
C. sprzedaż on-line
D. telemarketing
PGF.08 Pytanie 1 353
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient towarzyski, miły, pełen życia i zapału, który łatwo daje ponieść się emocjom, to klient

A. choleryk
B. flegmatyk
C. melancholik
D. sangwinik
PGF.08 Pytanie 1 354
Zarządzanie kampanią reklamową

Reklama "Wszystko, co robimy, robimy dla Ciebie" firmy zajmującej się produkcją samochodów to jakie hasło?

A. alogiczne
B. kontrastowe
C. aliteracyjne
D. deklaratywne
PGF.08 Pytanie 1 355
Zarządzanie kampanią reklamową

Producenci sprzętu AGD, sprzedając swoje wyroby z wykorzystaniem ograniczonej liczby punktów sprzedaży z uwagi na potrzebę stworzenia odpowiednich warunków handlowych, stosują dystrybucję

A. wyłączną
B. selektywną
C. intensywną
D. ekskluzywną
PGF.08 Pytanie 1 356
Zarządzanie kampanią reklamową

Grupa docelowa firmy to osoby z zaburzeniami wzroku w przedziale wiekowym od 13 do 17 lat. Najskuteczniejszą metodą dotarcia do tej grupy będzie wykorzystanie reklamy

A. w radio
B. w prasie
C. w kinie
D. za pośrednictwem poczty
PGF.08 Pytanie 1 357
Zarządzanie kampanią reklamową

W ubiegłym roku firma reklamowa osiągnęła najwyższe przychody ze sprzedaży banerów. To sugeruje, że największy zysk uzyskała z

A. konstrukcji wielkogabarytowych
B. reklam na pojazdach
C. druku akcydensowego
D. druku wielkoformatowego
PGF.08 Pytanie 1 358
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zrealizowała lokalną kampanię w radiu. Docelowa grupa składała się z 2000 osób w wieku od 15 do 20 lat. Po zakończeniu kampanii stwierdzono, że spot usłyszało 500 osób z tej grupy. Jakie jest zasięg reklamy, oceniając skuteczność kampanii?

A. 25,0%
B. 40,0%
C. 4,0%
D. 2,5%
PGF.08 Pytanie 1 359
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel agencji reklamowej stworzył logo dla miejscowości turystycznej, wykorzystując przy tym elementy z wcześniejszej wersji tego logo. Zgodnie z zasadami etyki zawodowej wskazał autora pierwotnego utworu, przestrzegając przepisów

A. o prawie autorskim
B. kodeksu cywilnego
C. o prawie handlowym
D. prawa pracy
PGF.08 Pytanie 1 360
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?

A. Posiadamy wielu usatysfakcjonowanych klientów
B. Jesteśmy jedynym dostawcą tego rozwiązania w Polsce
C. Jesteśmy do Państwa usług
D. U nas każdy klient ma znaczenie