Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 1 401
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiej z podanych fraz powinien unikać sprzedawca, pragnąc zdobyć lojalnego klienta?

A. Proponujemy elastyczne terminy płatności oraz atrakcyjne rabaty
B. Współpraca z naszą agencją zwiększy szanse na pokonanie konkurencji
C. Ceny naszych usług są dostosowane do wysokiego poziomu jakości
D. To ostatnia okazja, aby wykorzystać tę ofertę
PGF.08 Pytanie 1 402
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa obliczyła koszt usługi zaprojektowania ulotki, biorąc pod uwagę m.in. wynagrodzenie grafika komputerowego. W związku z tym zastosowała cenę ustaloną na podstawie

A. największego zysku
B. wysokości ponoszonych wydatków
C. cen rywali
D. preferencji przyszłych nabywców
PGF.08 Pytanie 1 403
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych dokumentów powinien być dołączony do wykonanej usługi reklamowej?

A. Protokół reklamacyjny
B. Fakturę lub rachunek
C. Potwierdzenie realizacji zamówienia
D. Zawiadomienie o wysyłce
PGF.08 Pytanie 1 404
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa planując kampanię firmy, wybrała harmonogram emisji spotów przedstawiony w tabeli. Jaki model rozplanowania reklamy w czasie wybrała agencja reklamowa?

Harmonogram emisji
dzień kampanii123456789101112131415
liczba spotów151515151515151

A. Pulsacyjny.
B. Okresowy.
C. Ciągły.
D. Skoncentrowany.
PGF.07 Pytanie 1 405
Wykonywanie przekazu reklamow…

Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?

A. Sortowanie
B. Grupowanie
C. Kompilacja
D. Filtrowanie
PGF.08 Pytanie 1 406
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką strategię rozwoju organizacyjnego wybrała agencja reklamowa przy wprowadzeniu na rynek Krakowa nowoczesnych, udoskonalonych typów dotychczas oferowanych banerów reklamowych?

A. Rozwoju produktu
B. Dywersyfikacji
C. Penetracji rynku
D. Ekspansji rynku
PGF.08 Pytanie 1 407
Zarządzanie kampanią reklamową

Selektywna percepcja konsumenta prowadzi do

A. zauważenia tej cechy produktu, która najlepiej odpowiada zaspokajanej potrzebie
B. braku postrzegania wszystkich cech produktu, niezależnie od stopnia zaspokojenia odczuwanej potrzeby
C. dostrzegania wszystkich cech produktu, niezależnie od stopnia zaspokojenia odczuwanej potrzeby
D. niezauważenia tej cechy, która mogłaby najlepiej zaspokoić zaspokajaną potrzebę
PGF.08 Pytanie 1 408
Zarządzanie kampanią reklamową

Który typ reklamy w postaci wyskakującego okna powinno się wybrać, aby stworzyć animację w technologii Flash, w której znajdują się ruchome elementy graficzne oraz dźwiękowe?

A. Banner
B. Top layer
C. Skyscraper
D. Watermark
PGF.08 Pytanie 1 409
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie

A. .docx
B. .jpeg
C. .pptx
D. .pdf
PGF.08 Pytanie 1 410
Zarządzanie kampanią reklamową

Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która umożliwia obliczenie

A. wydatków reklamodawcy ponoszonych za kliknięcie w jego ogłoszenie.
B. kosztu za sto wyświetleń reklamy.
C. łącznej liczby kliknięć w ciągu tygodnia.
D. proporcji kliknięć do liczby wyświetleń reklamy.
PGF.08 Pytanie 1 411
Zarządzanie kampanią reklamową

Organizacja, która nie dysponuje własnymi, unikalnymi obszarami, naśladuje technologie, modele produkcji oraz strategie biznesowe liderów rynkowych, co stanowi strategię

A. dywersyfikacji
B. specjalizacji
C. dyferencjacji
D. naśladowcy