Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 321
Zarządzanie kampanią reklamową

Forma reklamy, jaką stanowią french door oraz french gate, to

A. telewizyjna
B. prasowa
C. zewnętrzna
D. radiowa
PGF.08 Pytanie 322
Zarządzanie kampanią reklamową

Copywriter otrzymał zadanie stworzenia materiału informacyjnego do reklamy piwa. Do którego stylu językowego powinien się odwoływać tekst reklamowy użyty w tej kampanii?

A. Potocznego
B. Naukowego
C. Dziennikarskiego
D. Urzędowego
PGF.08 Pytanie 323
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie

A. .docx
B. .pptx
C. .pdf
D. .jpeg
PGF.08 Pytanie 324
Zarządzanie kampanią reklamową

W krótkim czasie agencja reklamowa stosuje zawyżone ceny, korzystając ze strategii

A. penetracji
B. cen rozszerzających
C. zbierania śmietanki
D. cen luksusowych
PGF.08 Pytanie 325
Zarządzanie kampanią reklamową

Wstępna wersja filmu, która zawiera opisane elementy dźwiękowe oraz wizualne, przedstawiona za pomocą ilustracji i fotografii, używana do zaprezentowania koncepcji klientowi, to

A. mastering
B. storyboard
C. diagram przepływu
D. postprodukcja
PGF.07 Pytanie 326
Wykonywanie przekazu reklamow…

Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem

A. narzędzia korygującego
B. kanałów
C. filtrów
D. maski warstwy
PGF.08 Pytanie 327
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką kategorię czynników z analizy SWOT przedsiębiorstwa reprezentują wysokie kompetencje pracowników tej organizacji?

A. Mocne strony
B. Szanse
C. Słabe strony
D. Zagrożenia
PGF.08 Pytanie 328
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?

A. 30%
B. 100%
C. 60%
D. 50%
PGF.07 Pytanie 329
Wykonywanie przekazu reklamow…

Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1×2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.

Ilustracja do pytania 9
A. 44 m
B. 22 m
C. 20 m
D. 40 m
PGF.08 Pytanie 330
Zarządzanie kampanią reklamową

Tworzenie skutecznej reklamy wymaga, aby komunikat

A. przekazywał proste informacje
B. był natrętny
C. nie zachęcał do podjęcia działań
D. był ciężki do zapamiętania
PGF.08 Pytanie 331
Zarządzanie kampanią reklamową

Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi

A. literactwo
B. liternictwo
C. litografia
D. literoznawstwo
PGF.08 Pytanie 332
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa zaplanowała kampanię marketingową wykorzystującą media masowe, w tym takie nośniki jak: telewizja, radio, prasa, plakaty oraz outdoor. Jakim typem reklamy jest to?

A. ATL
B. BTL
C. POP
D. POS
PGF.07 Pytanie 333
Wykonywanie przekazu reklamow…

Przedstawiony na ilustracji szkic ulotki w formacie DL ma wymiar netto

Ilustracja do pytania 13
A. 99 x 210 mm
B. 98 x 212 mm
C. 99 x 214 mm
D. 65 x 210 mm
PGF.08 Pytanie 334
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić

A. 70% efektywności skutecznej sprzedaży
B. 100% efektywności skutecznej sprzedaży
C. 90% efektywności skutecznej sprzedaży
D. 40% efektywności skutecznej sprzedaży
PGF.08 Pytanie 335
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent składający ofertę handlową nie jest zobowiązany do realizacji warunków oferty, jeśli

A. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie
B. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego
C. odbiorca akceptuje warunki oferty
D. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty
PGF.07 Pytanie 336
Wykonywanie przekazu reklamow…

W celu prawidłowej instalacji banera reklamowego na elewacji budynku należy

A. zastosować hot-stamping
B. zastosować oczkowanie banera
C. wydrukować go na matowym podłożu
D. wykonać bigowanie co 50 cm
PGF.08 Pytanie 337
Zarządzanie kampanią reklamową

W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?

A. wszystkie kobiety, które angażują się w sport
B. wszystkie kobiety, które są w wieku 40-49 lat oraz wszystkie kobiety, które uprawiają sport
C. te kobiety w wieku 40-49 lat, które podejmują aktywność fizyczną
D. wszystkich kobiet w przedziale wiekowym 40-49 lat
PGF.08 Pytanie 338
Zarządzanie kampanią reklamową

W jakiej metodzie reklamowej używa się rakli?

A. W tłoczeniu
B. W grawerowaniu laserowym
C. W sitodruku
D. W druku cyfrowym
PGF.08 Pytanie 339
Zarządzanie kampanią reklamową

W reklamie często stosuje się stereotypy, ponieważ

A. można je powiązać z uproszczeniem myślenia na dany temat
B. taki sposób reklamy nie wymaga dużych inwestycji finansowych
C. jest to forma reklamy, która cieszy się dużą popularnością wśród odbiorców
D. istnieje powszechna akceptacja dla stereotypowych obrazów
PGF.08 Pytanie 340
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką minimalną rozdzielczość powinien mieć plik graficzny z projektem ulotki, aby nadawał się do druku offsetowego?

A. 200 dpi
B. 100 dpi
C. 300 dpi
D. 150 dpi
PGF.08 Pytanie 341
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent płatków śniadaniowych ogłosił konkurs na projekt opakowania dla swoich produktów, a tym samym wdrożył prosumpcję. Jakie będzie to miało znaczenie?

A. Na wykorzystywaniu aktywności konsumentów do kreowania produktów
B. Na wprowadzeniu strategii nowego produktu
C. Na użyciu narzędzi odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
D. Na wprowadzeniu strategii poszukiwania niszy rynkowej
PGF.08 Pytanie 342
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie zestawienie kolorów powinno znaleźć się w reklamie produktu spożywczego, by wzbudzić w kliencie poczucie głodu?

A. Niebieskiego oraz białego
B. Beżowego oraz brązowego
C. Żółtego oraz zielonego
D. Czerwonego oraz żółtego
PGF.08 Pytanie 343
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak nazywa się dokument, który jest odpowiedzią agencji reklamowej na marketingowy brief klienta?

A. debrief reklamowy
B. brief kreatywny
C. debrief strategiczny
D. brief reklamowy
PGF.08 Pytanie 344
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 6 roll-upów, gdzie cena netto za 1 sztukę wynosiła 250,00 zł, jednak nie uwzględniła przysługującego klientowi rabatu w wysokości 20,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby wprowadzić dane poprawnie?

A. Fakturę pro forma
B. Fakturę zaliczkową
C. Notę korygującą
D. Fakturę korygującą
PGF.08 Pytanie 345
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując kampanię marketingową dla młodych ludzi, którzy nie tylko będą odbiorcami komunikatu, ale także aktywnie wezmą udział w działaniach promocyjnych firmy, należy zastosować

A. fanpage firmy na portalu społecznościowym
B. promocję w internecie
C. reklamę telewizyjną
D. ogłoszenie reklamowe w czasopismach młodzieżowych
PGF.08 Pytanie 346
Zarządzanie kampanią reklamową

Usługę wykonania muralu należy zaliczyć do cennika reklamy.

A. radiowej
B. telewizyjnej
C. prasowej
D. zewnętrznej
PGF.08 Pytanie 347
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu "Yogo MEN", w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.

Zmiana stylu życia młodych ojców
w wyniku pojawienia się pierwszego dziecka w rodzinie
Zmiana zachowańNowe wydatki
Ograniczenie wyjazdów weekendowych, wyjść do kina i restauracji.Jedzenie dla dziecka, lekarstwa, pampersy.
Oszczędność- mniej gazet, czasopism, książek i płyt CD.Internetowa wypożyczalnia filmów, kino domowe.
Ograniczenie wydatków na ubrania i drobne zachcianki.Ubranka dla dziecka, wózek, zabawki.
Dbałość o zdrowie, sport, rzucenie palenia.Kupowanie naturalnych, zdrowych produktów żywnościowych, spacery.

A. Radio i gazeta codzienna.
B. Internet i kino.
C. Internet i reklama zewnętrzna.
D. Telewizja i czasopismo kolorowe.
PGF.08 Pytanie 348
Zarządzanie kampanią reklamową

W Kodeksie znajduje się informacja, że reklamy nie mogą zawierać treści ani elementów dyskryminacyjnych, nie mogą zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać lęk lub strach?

A. wykroczeń
B. cywilnym
C. rodzinnym i opiekuńczym
D. Etyki Reklamy
PGF.08 Pytanie 349
Zarządzanie kampanią reklamową

Wydarzenia, próbki, zawody, losowania, itp., to metody

A. reklamy
B. promocji sprzedaży
C. sponsoringu
D. public relations
PGF.08 Pytanie 350
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?

A. C0
B. B4
C. A4
D. C4
PGF.08 Pytanie 351
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych systemów informatycznych wspiera zarządzanie relacjami z klientami?

A. CRM
B. POSM
C. POS
D. POP
PGF.07 Pytanie 352
Wykonywanie przekazu reklamow…

W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania

A. pasywnego
B. destrukcyjnego
C. mobilizującego
D. asertywnego
PGF.08 Pytanie 353
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z podanych form prezentowania informacji reklamowych jest najmniej atrakcyjna wizualnie?

A. Folder reklamowy
B. Animowany baner
C. Katalog reklamowy
D. Krótki tekst w emailu
PGF.08 Pytanie 354
Zarządzanie kampanią reklamową

W bazie danych dotyczącej rynku instytucjonalnego brakuje informacji

A. na temat instytucji publicznych
B. na temat pośredników handlowych
C. na temat klientów indywidualnych
D. na temat wyższych uczelni
PGF.08 Pytanie 355
Zarządzanie kampanią reklamową

Spółka GAMA zamierza zrealizować telewizyjną kampanię reklamową. Planuje, że w pierwszym etapie kampanii trwającym 10 dni, będzie emitować cztery trzydziestosekundowe spoty na dzień, natomiast w drugim etapie, trwającym 12 dni, będzie pokazywany piętnastosekundowy spot dwa razy dziennie. Jaką minimalną kwotą musi dysponować spółka, aby móc zrealizować kampanię?

Rodzaj spotuCena jednej emisji spotu, zł
Spot 15 sekundowy1500,00
Spot 30 sekundowy4000,00
Spot 45 sekundowy5000,00
Spot 60 sekundowy5900,00

A. 232 000,00 zł
B. 280 000,00 zł
C. 196 000,00 zł
D. 160 000,00 zł
PGF.08 Pytanie 356
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z opisanych konsumentów można nazwać nielojalnym?

A. Dumnym z bycia klientem danej marki.
B. Odpornym na działania promocyjne rywali.
C. Kierującym się przy wyborze produktów jedynie ceną
D. Robiącym zakupy w ulubionym sklepie dyskontowym.
PGF.08 Pytanie 357
Zarządzanie kampanią reklamową

W celu osiągnięcia maksymalnej selektywności w oddziaływaniu na potencjalnego klienta, powinno się zastosować reklamę

A. pocztową
B. zewnętrzną
C. radiową
D. telewizyjną
PGF.08 Pytanie 358
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym składnikiem komunikatu reklamowego jest wskazanie

A. cech towaru
B. ceny towaru
C. sloganu reklamowego
D. natury towaru
PGF.08 Pytanie 359
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma ABC planuje zrealizować kampanię promocyjną. Którą stację telewizyjną powinna wybrać, aby mieszczą się w przewidzianym budżecie 250,00 zł/1 spot i uzyskać jak najlepszą efektywność?

Ilustracja do pytania 39
A. Płomyk
B. Światełko
C. Nadzieja
D. Radość
PGF.08 Pytanie 360
Zarządzanie kampanią reklamową

W którym elemencie marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi kampanie informacyjne oraz promocyjne dotyczące swej nowej oferty produktowej?

A. Ceny
B. Dystrybucji
C. Promocji
D. Produktu